קולאז ברוידא וגינסבורג
חיים ברוידא ואיתן גינזבורג. קרדיט: פרטי, נתנאל חדאד

גיזנבורג וברוידא נפגשו למו"מ על שותפות בקואליציה

לברוידא יש כידוע קשיים בהרכבת הקואליציה. אם המו"מ יסתיים בחיוב תהיה לו קואליציה יציבה של 12 חברים מתוך 19 מושבים במועצה. גורם המקורב למגעים: "זו הפעם הראשונה שהם נפגשים, הכל עוד פתוח"

פורסם בתאריך: 20.12.18 11:51

ראש העיר חיים ברוידא וחבר המועצה איתן גינזבורג, נפגשו הבוקר בלשכת ראש העיר כשמטרת הפגישה היא שיחות על כניסת גינזבורג לקואליציה. מסתמן כי בפגישה מלבד השניים נכח גם בפגישה מס' 2 ברשימתו של ברוידא, עופר בן דור. למרות שטרם התקבל אישור על הסכם כלשהו בין הצדדים, גורם מקורב לגינזבורג מסר: "זו הפעם הראשונה שהם נפגשים באופן רשמי למטרה זו, כרגע הכל פתוח. אי אפשר לדעת מה יהיה". כזכור, ברוידא וגינזבורג התמודדו זה מול זה בסיבוב השני לראשות העיר, כשגינזבורג זכה ב41% מהקולות בעוד ברוידא ניצח עם 59% מהקולות. לרשימות של שניהם שלושה מושבים במועצה כל אחת.

אם המשא ומתן בין גינזבורג לברוידא יישא פרי, ברוידא צפוי לקבל קואליציה יציבה של 12 מנדטים: סיעתו של ברוידא (3), רעננים בראשות קריסטל (2), הסיעות הדתיות (4) ורעננה מכל הלב בראשות גינזבורג (3).

המשא ומתן אותו ברוידא מנהל מול הסיעות נמשך כבר למעלה מחודש. אחד הקשיים המרכזיים בהרכבת הקואליציה בו נתקל ברוידא הוא מספר התפקידים המועט אותו הוא יכול להציע בשולחן המו"מ, בשל ההסכם עליו חתם מול חבר המועצה ניר קריסטל, בו הובטחו לקריסטל מספר תפקידים, ביניהם אחראי על חזות העיר וסגן ראש העיר בשכר. לפני כשבוע אישרו גורמים מ'מרצ' ו'מהרשימה הדתית המאוחדת' כי הם דנים באופציה של רוטציה בתפקיד סגן בשכר בין שתי הסיעות. למרות זאת, טרם נחתם הסכם בנושא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דניאל

    זה הדבר ההגיוני!! ברויידא וגינזבורג מייסדיו יחדיו את הרוב האמיתי של תושבי רעננה, זה בטח עדיף על פני ישיבה בקואליציה עם נציגות קטנות וסחטניות… הקצאת משאבים בדמוקרטיה צריכה להיעשות בפרופורציה לכל האלקטורלי.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר