רחוב אחוזה צילום: עזרא לוי
רחוב אחוזה צילום: עזרא לוי

"זה דופק אותנו": בעלי העסקים באחוזה כועסים על העברת אירועי יום העצמאות לפארק

ההודעה על העברת חגיגות יום העצמאות מרחוב אחוזה לפארק היכתה בהלם בעלי עסקים רבים. "זה היום היחידי שבו אנחנו יכולים להרוויח", אומר אחד מהם. "כבר קניתי מתקנים ליום העצמאות", אומר בעל עסק נוסף, "חוסכים על חשבון העסקים שגם ככה צולעים"

פורסם בתאריך: 21.1.19 13:41

בעלי עסקים ברחוב אחוזה מוחים על החלטת העירייה להקים את הבמה המרכזית ביום העצמאות הקרוב בפארק רעננה במקום ברחוב אחוזה, בו התקיימו אירועי יום העצמאות בשנים האחרונות. החלטת העירייה הובאה לידיעת הציבור אמש, דרך דף הפייסבוק של ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא. ראש העיר נימק בדף הפייסבוק שלו את שינוי מיקום הבמה המרכזית כחלק מההחלטה לקצץ השנה בתקציב יום העצמאות.

"אנחנו לא מסכימים שהאירוע יעבור לפארק", אומר אחד מבעלי העסקים ברחוב, "זה דופק את העסקים. זה ישפיע רק לרעה על העסקים. במקום לעזור ולהפריח את אחוזה, מפריחים את הפארק. יש כאן מעל 50 עסקי מזון, וכולם יפגעו".

"הולכים לעשות שממה באחוזה ביום העצמאות", מוסיף בעל עסק אחר ברחוב אחוזה, "חוסכים על חשבון העסקים שגם ככה צולעים. אם זו דרכו של מי שנבחר לראשות העיר אז חבל, כי ככה הוא לא דיבר לפני כן. בקצב הזה יעבירו גם את העדלאידע לפארק".

בעלי העסקים שהסכימו לשוחח עם צומת השרון טוענים כי יום העצמאות הוא אחד מהימים הכי רווחיים בשנה לעסקי המזון והפיצוציות ברחוב. ביום העצמאות בשנים קודמות, חלקים נרחבים מרחוב אחוזה נסגר והוא שימש כמדרחוב, ובעלי העסקים נהנו ממספר רב של קונים.

"זה יפגע בנו קשה מאוד", אומר דודי מלוצקר, הבעלים של פיצוציית "הדקה ה-90" באחוזה, "יום העצמאות הוא אחד החגים היחידים שבהם אנחנו מצליחים איכשהו להרוויח. זה חג שאנחנו יכולים להוציא דוכן החוצה מחוץ לחנות, הכביש הופך להיות מדרחוב. אני קניתי מתקנים במיוחד ליום העצמאות, מכונת פופקורן, מכונת שיערות סבתא, זה אצלי בבית במחסן. עכשיו מה אני אעשה עם זה? מוציאים אותנו מהמשוואה".

מעיריית רעננה נמסר: "חגיגות יום העצמאות יתחלקו בין פארק רעננה לבין רחבת יד לבנים הנמצאת במרכז רחוב אחוזה. ברחבת יד לבנים תוצב במת זמר עברי אשר תכלול גם את במת הניגונים, דוכני מזון וקהל רב צפוי לפקוד את המקום. זהו יום חג ורחוב אחוזה כרחובה המרכזי של העיר ימשיך ויהווה מוקד משיכה ובעלי העסקים יוכלו ליהנות מכך."

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר