איתן גינזבורג בוידאו מפלגת "חוסן לישראל". צילום עופר חג'יובo
איתן גינזבורג בוידאו מפלגת "חוסן לישראל". צילום עופר חג'יובo

גינזבורג נדחק למקום ה-32 ברשימת "כחול לבן"

סגן ראש העירייה, ששובץ במקום ה-19 ברשימה לכנסת של מפלגת חוסן לישראל, נדחק למקום ה-32 לאחר האיחוד עם רשימת "יש עתיד" בראשות לפיד.

פורסם בתאריך: 20.2.19 10:26

מפלגת "כחול לבן", הרשימה המאוחדת של "חוסן לישראל" בראשות בני גנץ ו"יש עתיד" בראשות יאיר לפיד, פרסמה היום את הרשימה המשותפת שלה. בעקבות האיחוד, סגן ראש עיריית רעננה איתן גינזבורג, נדחק למקום ה-32 ברשימה לאחר ששובץ במקום ה-19 ברשימת "חוסן לישראל". המקום נחשב ע"פ הסקרים למקום גבולי.

כבר לפני מספר שבועות החלו שמועות ממקורבים על מגעים בין גינזבורג לבין רשימתו של גנץ, אך רק ביום חמישי האחרון הודיעה מפלגת "חוסן לישראל" על הצטרפותו הרשמית לצד חברים נוספים ברשימה כמו סגן ראש עיריית תל אביב לשעבר, אסף זמיר (שובץ במקום ה-11 ברשימה), וראש אגף החינוך לשעבר בעיריית כפר סבא, אורלי פרומן (שובצה במקום ה-13 ברשימה).

לאחר ההודעה על הצטרפותו הרשמית של גינזבורג למפלגה, הביקורת המקומית לא איחרה לבוא: חבר המועצה לורן עייאש, מספר 2 בסיעת "הרשימה הדתית המאוחדת", קרא לגינזבורג להתפטר מתפקידו. "העיר רעננה נמצאת בקשיים תקציביים והיא צריכה שני סגנים מתפקדים", אמר השבוע עייאש לצומת השרון, "אני בטוח שגינזבורג ייתן 90 אחוז מעצמו בקמפיין ארצי שדורש זמן ואנרגיה ולא בעירו רעננה, לכן עליו לפרוש".

לורן עייאש קרדיט יאיר גרזון

"עליו לפרוש". לורן עייאש. קרדיט יאיר גרזון

גם ברשת החברתית ובעירייה נשמעה ביקורת על ההחלטה של גינזבורג לרוץ לפוליטיקה הארצית, כאשר חלק מהמבקרים אף השוו בין גינזבורג לראש עיריית רעננה לשעבר זאב בילסקי, שעזב את תפקיד ראש העיר פעמיים לטובת תפקידים בכירים במישור הארצי. "אני מצפה מגינזבורג לגלות בגרות ואחריות ציבורית, ולשים את המפתחות בצד כסגן ראש העיר", אמר בכיר בעירייה לצומת השרון, "זה ברור שבחודשיים הקרובים הוא יקדיש את מירב תשומת לבו לקמפיין לכנסת ולא יישאר הרבה זמן לעבודה כסגן ראש עיר". יש לציין כי גינזבורג יהיה מחויב לעזוב את תפקידו כסגן ראש עיר רק כאשר יושבע כחבר כנסת.

מטעם סגן ראש עיריית רעננה, איתן גינזבורג נמסר: "אני גאה להיות חלק ממפלגת שלטון ממלכתית שתציב את ישראל לפני הכל. אני מגיע לכנסת כדי להמשיך ולשרת את הציבור. לקדם את ערכי השיוויון והחופש כפי שראוי שיהיו במדינה יהודית ודמוקרטית, לקדם תחבורה ציבורית נגישה ודיור הוגן ובר השגה. אני בא להגן על מוסדות המדינה, על שלטון החוק ומעל הכל להחזיר תקווה לאזרחים שיכול להיות פה טוב יותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמא

    כולנו נצביע יחד לגנץ על מנת שאיתן גינזבורג יזכה לייצג את רעננה בכנסת.
    רוב תושבי רעננה רוצים את איתן בכנסת ( ולא במועצת העיר)

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר