משה כחלון, יו"ר להב רועי כהן צילום: תומר אפלבאום,טל קירשנבאום
משה כחלון, יו"ר להב רועי כהן צילום: תומר אפלבאום,טל קירשנבאום

רועי כהן, נשיא להב, שובץ ברשימת "כולנו"

כהן עמד בראש מפלגת העצמאים עד כה, אך החליט להשתלב ברשימתו של כחלון במקום לרוץ עצמאית ושובץ במקום ה-11. כהן: "לעבור את אחוז החסימה כמפלגה עצמאית נראה בלתי אפשרי"

פורסם בתאריך: 24.2.19 11:15

ביום חמישי האחרון (21/02), נסגרו הרשימות לכנסת, ומפלגת "כולנו" בראשותו של שר האוצר משה כחלון הציגה את רשימתה שכללה את נשיא להב ותושב רעננה, רועי כהן. כהן, שהכריז על הקמת מפלגת "העצמאים" בתחילת חודש ינואר האחרון, בחר להשתלב ברשימה קיימת במקום לרוץ לבדו, ושובץ במקום ה-11 ברשימתו של כחלון, מקום לא ריאלי לפי הסקרים האחרונים. לדבריו, הוא בחר להצטרף לכחלון לאחר איחוד גנץ-לפיד.

"לפני כחודשיים יצאתי למסע. מסע בו שמתי לעצמי למטרה לשנות את היחס של המדינה כלפי ציבור העצמאים והעסקים בישראל", אמר כהן לאחר ההצטרפות, "במהלך חודשיים אלה הצטרפו אלי אלפי תומכים מכל קצוות הארץ. כולם עצמאים שנמאס להם. שמשוועים לשינוי. ואני הבטחתי להם ולעצמי: לא לוותר ולהילחם בכל כוחותיי כדי להיות בין מקבלי ההחלטות בכנסת הבאה, ולעמוד במילתי לעשות מהפכה למען המגזר שהוא הוא מניע את הכלכלה של ישראל. הבוקר, כמו כל אזרחי ישראל, התעוררתי לאיחוד שטרף את הקלפים, והבנתי כי הבחירות האלה יעמדו בסימן מאבק בין גוש הימין לגוש המרכז שמאל. ולכן ריצה ברשימה עצמאית, ללא משאבים גדולים ומול מפלגות אימתניות, לעבור את אחוז החסימה נראית כמשימה בלתי אפשרית"

"לשמחתי, מצאתי שותף לדרך", הוסיף כהן, "שותף איתו אני הולך כבר 3 שנים כנשיא להב, ומולו אני פועל כדי לקדם צדק וזכויות לעצמאים בישראל. אלי כהן, שר הכלכלה שהוביל היום לחיבור עם שר האוצר משה כחלון שהבין כי העצמאים חייבים ייצוג בכנסת הבאה וחייבים לתת פייט לייצוג ההסתדרות שנכנס תחת מפלגתו של בני גנץ. משה כחלון הציב אותי, כנציג העצמאים והעסקים, במקום ה-11 ברשימתו לכנסת תוך מחויבות להקמת מטה העצמאים והעסקים שאעמוד בראשו באותה מתכונת של מטה הדיור וזה יהיה חלק ממשא המתן הקואליציוני. ומכאן, אני רוצה להודות לכל התומכים, הפעילים והמתנדבים המלווים אותי לאורך התקופה הזו. מחוזק יותר, אני קורא לכל העצמאים והעצמאיות, בעלי ובעלות העסקים- יש לנו בית. בית ריאלי, ממשי, בית ושמו ״כולנו״. ממשיכים בכל הכח!"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר