מאיה בוסקילה, יהונתן מרגי, עדן חסון והראל סקעת. קרדיט: אורן זיו, מגד גוזני, תומר אפלבאום יניר סלע
מאיה בוסקילה, יהונתן מרגי, עדן חסון והראל סקעת. קרדיט: אורן זיו, מגד גוזני, תומר אפלבאום יניר סלע

על הבמה המרכזית בפארק רעננה בערב יום העצמאות: בוסקילה וסקעת

ממאיה בוסקילה והראל סקעת עד עדן חסון: כל הפרטים על ערב יום העצמאות ברעננה. כזכור, העירייה החליטה להעביר את הבמה המרכזית לפארק, צעד שעורר מחאה אצל בעלי העסקים ברחוב אחוזה

פורסם בתאריך: 10.3.19 08:46

כפי שדווח לראשונה בצומת השרון, החליטה עיריית הרעננה להעביר את החגיגות המרכזיות של יום העצמאות השנה, מרחוב אחוזה לפארק רעננה, צעד שעורר מחאה מצד בעלי עסקים רבים ברחוב אחוזה בטענה שהמהלך הזה פוגע בפרנסתם.

כנסו לקרוא את הכתבה "זה דופק אותנו" על הכעס של בעלי העסקים ברחוב אחוזה.

לאור החלטת העירייה, בערב יום העצמאות הקרוב שיתקיים ב-8 למאי, יחכו לתושבים שתי במות בשני מקומות שונים: הבמה המרכזית, שתשמש גם כבמת הנוער לאחר המופעים המרכזיים ותוצב בפארק רעננה, ובמה שנייה, "במת המושבה", תוצב ברחבת יד לבנים ותתמקד במופעי זמר עברי.

על הבמה המרכזית יתקיים מופע לילדים, שאחריו יעלו להופיע הזמר הראל סקעת והזמרת מאיה בוסקילה, כאשר אחריהם יופיעו הזמר ובוגר "הכוכב הבא" יהונתן מרגי והזמרים עדן חסון ואיזי. בתום ההופעות, בני הנוער יוכלו ליהנות מדיג'ייז מקצועיים שיקחו פיקוד על המוזיקה עד השעות הקטנות של הלילה. בנוסף, ביוזמת אגף התרבות והפנאי, יעלו על הבמה גם מספר הרכבים ואמנים מקומיים בתחילת דרכם. מלבד הבמה המרכזית, תושבי רעננה יוכלו ליהנות גם מדוכני אוכל ושתייה בפארק. מתחם "עצמאוטף" המיועד לפעילויות ילדים בגיל הרך יעמוד לרשות התושבים. בנוסף, לראשונה בערב יום העצמאות, יופעל מתחם פעילויות מונגש לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

על הבמה השנייה, "במת המושבה" שתוצב ברחבת יד לבנים, תופיע הזמרת נורית גלרון, כאשר אחריה תתקיים שירה בציבור עם הזמר יוני קלר, והחל מהשעה 22:00 על הבמה יעלו ההרכב "נתנאל קופרמן – הלהקה" לשעתיים של מוזיקת נשמה יהודית.

בנוסף, ברחבת יד לבנים יתקיימו גם הפעלות מגוונות לילדים, בין ההפעלות: פינת איפור, ביתני משחק, בועות סבון, ג'אגלינג ועוד.

מלבד ההופעות ברחבי העיר, יוכלו התושבים ליהנות ממופע הזיקוקים המסורתי שיתקיים בשעה 21:00 בערב מעל פארק רעננה.

כזכור בתחילת השנה החליטה העירייה כי תבחר באמנים שעלותם נמוכה יותר לעומת שנים קודמות. תקציב העירייה ל-2019 מקצה כ-1.6 מיליון שקלים לאירועי ערב יום העצמאות, לעומת תקציב 2018, שהקצה כ-1.9 מיליון שקלים לאירועי ערב החג.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר