ראובן "שפי" שפיגל ז"ל. באדיבות המשפחה
ראובן "שפי" שפיגל ז"ל. באדיבות המשפחה

כתב אישום הוגש נגד הנהג שדרס למוות את ראובן שפיגל

הדורס, תושב רעננה בן 75, נאשם בגרימת מוות בשל נהיגה רשלנית לאחר שפגע עם רכבו בשפיגל שחצה את הכביש במעבר חצייה בפינת הרחובות אחוזה וירושלים

פורסם בתאריך: 22.3.19 07:58

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לפני מספר ימים כתב אישום כנגד תושב רעננה בן 75, בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית שהובילה למותו של ראובן "שפי" שפיגל ז"ל, בחודש דצמבר האחרון.

לפי כתב האישום, ב-12 בדצמבר בשעה 18:50, נסע הנאשם יחד עם בנו לאורך רחוב אחוזה. כאשר התקרב לפינת הרחובות אחוזה וירושלים ופנה ימינה לרחוב ירושלים, לא הבחין בשפיגל ז"ל, שחצה באותה עת את הכביש במעבר חצייה מוסדר.

עוד עולה מכתב האישום, כי בעת פגיעת הרכב בשפיגל ז"ל, התנפצה שמשת הרכב והוא הוטח אל הכביש וסבל מחבלת ראש קשה ומחבלות בחזה ובגפיים. הוא פונה באמבולנס לבית החולים בילינסון כשהוא מחוסר הכרה ומונשם, שם עבר שני ניתוחים ללא שיפור. שפיגל נפטר מפצעיו ב-26 בדצמבר.

הפרקליטות מציינת בכתב האישום, כי "גרם הנאשם בנהיגתו הרשלנית למותו של אדם. חרף ידיעתו כי הוא מתקרב למעבר חצייה וחרף שדה הראייה שעמד לרשותו, לא הבחין המנוח בעודו על המדרכה לקראת חצייה ובעודו חוצה את מעבר החצייה. לא האט או עצר את רכבו על מנת לאפשר להולך רגל במעבר חצייה להשלים חצייתו בבטחה. לא שם ליבו לדרך. לא נהג כפי שאדם מן היישוב היה נוהג בנסיבות העניין".

בעקבות מותו של שפיגל ז"ל בדצמבר האחרון, אבל כבד ירד על רעננה. הוא היה דמות מוכרת לכל, בשל מקצועו כמחנך במשך עשרות שנים בבתי הספר היסודי תל"י ומגד. שפיגל, בן 59 במותו, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

"ראובן היה מחנך דגול בבית הספר", ספד לו לאחר פטירתו דוד דז'יאן, יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר תל"י, "הוא חינך גם את ילדיי. זו טראומה לכל הקהילה. אנחנו מתמודדים עם הבשורה הקשה. אנחנו נמשיך ללוות ולחבק את המשפחה, ונעבור את הטראומה הקשה הזו. הוא היה איש יוצא דופן שאין שני לו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר