סוזן וולף בבית החולים בילינסון. צילום: דוברות ביה"ח בילינסון
סוזן וולף בבית החולים בילינסון. צילום: דוברות ביה"ח בילינסון

(וידאו) | צפו בסוזן וולף, שנפצעה מפגיעת הטיל במשמרת, מדברת לראשונה

"אני מרגישה יותר חזקה. תודה לכל עם ישראל", אומרת וולף, מורה בבית הספר מגד ברעננה. וולף השתחררה היום מבית החולים בילינסון עקב שיפור במצבה. צפו בסוזן מדברת ממיטתה בבית החולים

פורסם בתאריך: 27.3.19 16:47

סוזן וולף בת ה-60, המורה מבית הספר מגד ברעננה שנפצעה באירוע נפילת הטיל במושב משמרת, השתחררה היום מבית החולים בילינסון עקב שיפור במצבה.

"כנראה היום תודה לאל אני יוצאת מבית החולים", אמרה סוזן וולף, "אפילו שאני לא חוזרת הביתה אני חוזרת למשפחה שלי, וזה מה שהכי חשוב. רציתי להגיד תודה לכולם שהם תומכים בי וגם במשפחה, זה לא יאומן. אני מרגישה יותר חזקה. תודה לכל עם ישראל".

״מצבה השתפר", אמר ד"ר שגיא הרנוף מנהל מחלקה נוירוכירוגית בה וולף הייתה מאושפזת, "לשמחתינו לא התפתחו סיבוכים ולא היה צורך להתערב כירורגית. במצבים של רסיס הממוקם בסמוך לכלי דם מרכזי מחליטים עפי נתוני הפציעה האם להתערב כירורגית. במקרה זה, הוחלט על השגחה בלבד. מדובר על רסיס בגודל של מספר מילימטרים שלאחר טיפול אנטיביוטי נגד זיהומים ומעקב תקופתי, ניתן לחיות איתו ללא שום מגבלה"

כזכור וולף היא אחת משבעה שנפצעו באירוע נפילת הטיל במשמרת ביום שני האחרון. וולף הובהלה יחד עם הפצועים האחרים, ביניהם חמישה מבני משפחתה, לבית החולים מאיר, אך בשל חומרת פציעתה שכללה פגיעה חודרת מרסיס בצוואר, הובהלה למחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים בילינסון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר