ענבר הוכברג. צילום שלומי מזרחי
ענבר הוכברג. צילום שלומי מזרחי

המחליפה של גינזבורג: הכירו את חברת המועצה החדשה, ענבר הוכברג

הוכברג צפויה להיכנס למועצה בקרוב ותהיה חברת המועצה הצעירה ביותר. היא רצה ברשימה עצמאית למועצה בבחירות האחרונות, עד שהתמזגה עם רשימתו של גינזבורג. "אפעל למען הזוגות הצעירים", היא אומרת

פורסם בתאריך: 11.4.19 09:54

ענבר הוכברג, מספר 4 ברשימתו של איתן גינזבורג, צפויה להתמנות בקרוב לחברת מועצת העיר. זאת לאחר שגינזבורג צפוי להתפטר מתפקידו כסגן ראש עיריית רעננה וכחבר מועצה, מאחר ובקרוב יושבע כחבר כנסת ממפלגת כחול לבן. גינזבורג שובץ ברשימה במקום ה-32.

הוכברג רצה לבחירות האחרונות למועצה במסגרת רשימת "מקומי", המשתייכת לתנועה פוליטית ארצית שעוסקת במנהיגות מקומית. כחודש לפני מועד הבחירות, הודיעו גינזבורג והוכברג על מיזוג הרשימות, והוכברג שובצה במקום הרביעי ברשימתו, אחרי חברי המועצה גלי שחר ומיכאל רייזמן.

הוכברג, בת 32, נולדה ברעננה וגרה בה כמעט כל חייה. היא כיהנה בעברה כסגנית יושבת ראש התאחדות הסטודנטים הארצית, וכיו"ר אגוד הסטודנטים בתל אביב. כיום הוכברג מנהלת את הפעילות בישראל בחברת ההייטק "תובנות – Insights".

ענבר הוכברג, כחברת מועצה, מה את מתכוונת לקדם? במה את הולכת להתרכז בעשייה שלך?

"התמודדתי למועצת העיר בבחירות האחרונות במטרה לשים את הצעירים בעיר על המפה. כחברת מועצה ארצה לקדם עשייה למען משפחות צעירות וזוגות צעירים בעיר – לא רק סביב סוגיית הדיור. אני ארצה לעסוק גם בסוגיות הגיל הרך, ולהיות הקול של הצעירים במועצה. אני מאמינה שרעננה צריכה לשמור על הצעירים והצעירות שלה ולחזק אותם".

מה את חושבת על ההחלטה של איתן גינזבורג לעזוב את תפקיד הסגנות כדי לכהן כחבר כנסת?

"איתן הוא אדם מוכשר, שאני מאוד מעריכה. אני יודעת שרעננה ותושביה הם בנפשו. הוא שירת אותנו למעלה מ- 15 שנה בתפקידים רבים ומקצועיים במועצת העיר, בוודאי כראש העיר בקדנציה האחרונה. אני חושבת שלאחר שנים רבות של עשייה עירונית זה טבעי להמשיך לאתגר הבא בזירה הארצית. אין לי ספק שאיתן יהיה חבר כנסת מהשורה הראשונה והוא ימשיך להיות שגריר של העיר שלנו ויעשה רק טוב לחברה ולמדינה. אני מאחלת לו המון בהצלחה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר