עיריית רעננה צילום עזרא לוי
בניין עיריית רעננה צילום עזרא לוי

פרישה מרצון: 20 עובדי עירייה יצאו לפנסיה מוקדמת

זאת כחלק מתכנית משרד האוצר ותכנית ההתייעלות של עיריית רעננה. העובדים, בני 50 ומעלה, יקבלו מענקים של עשרות אלפי שקלים בנוסף לפנסיה

פורסם בתאריך: 23.4.19 09:32

כ-20 עובדי עירייה ישתתפו השנה בתכנית הפרישה המוקדמת, שפורסמה לראשונה כאן בצומת השרון. התכנית בה משתתפת עיריית רעננה, היא תכנית ארצית שמשרד האוצר מיישם פעם בכמה שנים, בדרך כלל לאחר בחירות לרשויות המקומיות, על מנת "לרענן את השורות".

היוזמה הופצה על ידי משרד האוצר לאחר הבחירות האחרונות לרשויות המקומיות ואיפשרה לכל רשות מקומית לאמץ אותה ולקדמה בקרב עובדיה.

במסגרת התכנית, 20 עובדים בעיריית רעננה בני חמישים ומעלה בעלי ותק של לפחות עשרים שנים בעירייה, יסיימו את עבודתם כבר השנה ויזכו למענקים של עשרות אלפי שקלים בנוסף לפנסיה.

חיים ברוידא, ראש עיריית רעננה, התייחס ליוזמה בעמוד הפייסבוק שלו. "עם כניסתי לתפקיד הדגשתי את הצורך בהתייעלות ארגונית בתחום התקשרויות עם גורמי חוץ (מיקור חוץ) כולל במערך המכרזים", כתב, "הדגשתי את הצורך בהגדלת הכנסות העירייה מקולות קוראים ממשלתיים, ובהסדרת המערך הארגוני.

"במסגרת זו, הצטרפה העירייה למהלך ממשלתי לעידוד ותמיכה בתכנית פרישה. כחלק מהתכנית, יפרשו השנה לפנסיה מוקדמת למעלה מ- 20 עובדים ומנהלים, זאת בנוסף על עובדים שהגיעו לגיל פרישה ויוצאים לגמלאות. התהליך עצמו התנהל בהסכמה וברצון הדדי. העירייה מצידה מאפשרת את מלוא התנאים המיוחדים לפורשים, תוך התחייבות עצמית במסגרת ההתייעלות שלא לקלוט עובדים ומנהלים חדשים באותם תקנים. המטרה היא לאחד תפקידים ולאגם משאבים, כך שנוכל לשמור על מבנה ארגוני מאוזן, ולייעד את התקציב הנחסך לשדרוג מערך השירותים העירוני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר