צילום דוברות העירייה
צילום דוברות העירייה

120 בני נוער טופלו במהלך ערב יום העצמאות, 12 מהם פונו לבית החולים

בנוסף לכך, ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו את עלויות האמנים שהופיעו באירועי ערב יום העצמאות בעיר. בראש הטבלה: עדן חסון עם 70 אלף שקלים להופעה

פורסם בתאריך: 12.5.19 11:03

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, פרסם אמש (מוצאי שבת) בעמוד הפייסבוק שלו כי במהלך חגיגות ערב יום העצמאות שהתקיימו ב-8 במאי, כ-120 בני נוער בגילופין טופלו על ידי כוחות רפואה של מגן דוד אדום במתחם מאולתר שהקימה העירייה בפארק. הוריהם של בני הנוער, נקראו אל המתחם כדי להחזיר אותם לביתם. מתוך העשרות שטופלו, כ-12 פונו לבית החולים "מאיר".

בנוסף לכך, פרסם אמש ברוידא את עלויות מופעי ערב יום העצמאות, ופירט כמה עיריית רעננה שילמה לכל אמן עבור הופעתו.

"על רקע הביקורת הנשמעת נגד רשויות מקומיות המשלמות סכומי כסף גבוהים לאומנים ביום העצמאות התבקשנו על ידי אמצעי התקשורת לחשוף את ההוצאות ברעננה", כתב ברוידא בעמוד הפייסבוק שלו, "במסגרת מדיניות השקיפות אני שמח לומר כי היינו הרשות המקומית היחידה באזור שפירטה אחת לאחת את עלות האומנים שהופיעו על בימת יום העצמאות בעיר".

אז כמה גבו אמני ערב יום העצמאות עבור הופעתם? בראש טבלת השכר נמצא הזמר הצעיר עדן חסון, עם שכר של 70 אלף שקלים עבור הופעתו. אחריו נמצא הראל סקעת, שהשתכר בסכום של 65 אלף שקלים. אחריהם נמצאים מאיה בוסקילה עם שכר של 60 אלף שקלים, יונתן מרגי עם שכר של 46 אלף שקלים ,איזי (ארז שרון) עם שכר של 35 אלף שקלים ונורית גלרון עם שכר של 34 אלף שקלים.

כזכור, בתחילת השנה החליטה העירייה לקצץ מעט בתקציב העצמאות, זאת בגלל הצורך לטפל בגירעון שנוצר במשך מספר שנים בקופת העירייה. תקציב העירייה ל-2019 הקצה כ-1.6 מיליון שקלים לאירועי ערב יום העצמאות, לעומת תקציב 2018, שהקצה כ-1.9 מיליון שקלים לאירועי ערב החג. כחלק מהצעדים שננקטו במסגרת קיצוץ תקציב החגיגות, התקיימו השנה אירועי ערב יום העצמאות המרכזיים בפארק במקום ברחוב אחוזה, והוחלט על בחירה באמנים שעלותם נמוכה יותר לעומת השנה שעברה, דאז החזיקה להקת תיסלם בתואר שיאנית השכר של אירועי ערב יום העצמאות, שהשתכרה על פי פרסומים ב-140 אלף שקלים עבור הופעתה. כמו כן, צומצם השנה מספר הבמות באירועי יום העצמאות, מארבע לשתיים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר