המטבח בדירת עמידר. קרדיט: פרטי
המטבח בדירת עמידר. קרדיט: פרטי

בעקבות הכתבה בצומת השרון: גיוס כספים לשיפוץ דירת עמידר

סיירת התיקונים של רעננה יצאה בקמפיין גיוס כספים במטרה לרכוש לתושבת העיר מטבח חדש, לאחר שנחשף כי המטבח בדירתה במצב בכי רע ושוררים בו תנאי תברואה ירודים

פורסם בתאריך: 29.5.19 14:05

סיירת התיקונים של רעננה יצאה השבוע בקמפיין לגיוס כספים, במטרה לשפץ דירה בה מתגוררת תושבת העיר, בתנאי תברואה ירודים הכוללים עובש בארונות, סדקים בכיור שמונעים בו שימוש ונזקים מבניים בארונות המטבח.

חברי הסיירת יצאו ביוזמה, לאחר שתנאי מגוריה של התושבת, אלמנה ואם חד הורית שאינה בקו הבריאות, נחשפו כאן בצומת השרון. נזכיר כי הדיירת כבר פונה מספר שנים לחברת השיכון הלאומית "עמידר" שבבעלותה הדירה על מנת לתקן את הנזקים במטבח, אך טרם נענו בקשותיה.

"סיירת התיקונים קיימת כבר כמה חודשים, מאז שהחל פרויקט התקנת גלאי העשן בעיר בו אנחנו משתתפים", מספר חבר הסיירת, אמיר פוירמן, "הסיירת מורכבת ממתנדבים כמובן, ומוביל אותה הצוות המנהל שמורכב ממני, צמרת גבע, יפעת קויש, אלי פישמן ודוד וייל. לאחר פרויקט הגלאים, התחלנו לנסות לזהות כל מיני צרכים בקהילה עצמה, ואז הגיעה הכתבה שלכם ויצרנו עם התושבת קשר כדי להחליף את המטבח בעצמנו. זה פרויקט השיפוצים הראשון שלנו".

מה העלות של שיפוץ כזה?

"בהתחלה רצינו לשפץ, אבל אין מה. הכול שבור, צריך להחליף את המטבח לגמרי. בבדיקה שעשינו, ראינו שהמטבח הזול ביותר עולה בסביבות 4,000 שקלים כולל מע"מ. כשפרסמנו שאנחנו מגייסים כספים לטובת שיפוץ המטבח, כבר פנו אליי זגג, נגר וקבלן שמוכנים לעבוד בהתנדבות על המטבח. הכסף הוא נטו לחומרים. בינתיים הצלחנו לגייס מעל 1,950 שקלים".

אמיר פוירמן. קרדיט: איציק קנטיאמיר פוירמן. קרדיט: איציק קנטי

אמיר פוירמן. קרדיט: איציק קנטי

יש פרויקטים נוספים באופק?

"כן, הרי הצורך קיים. רוב תושבי רעננה חיים בסדר, ואפילו מעל זה, אבל יש אנשים שאנחנו לא נפגשים איתם ביום יום וחיים במצב מחפיר. יש לנו מקרה נוסף בקריית שרת, שאחד מחברי הסיירת הגיע להתקין בדירה גלאי עשן וראה אישה שאין לה חשמל ומנורות, והשער שלה שבור. מאז סידרנו לה את הליקויים בדירה. אגב, אפשר להגיד שאנחנו כבר עושים מעבר לתיקונים. במקרה של התושבת בדירת עמידר, היינו צריכים לערב עורך דין כדי לתאם את זה מול החברה. אותו העורך דין מסייע גם במקרה אחר. אנחנו פונים לכלל הציבור בבקשה לעזור לדיירת. היא לא נמצאת בקו הבריאות וזקוקה לעזרתנו. כל שקל שנתרם הולך ישירות למטבח, אצלנו אין מקבלי משכורות. אם מישהו מכיר מקרה נוסף של תושב או תושבת שזקוקים לתיקונים, ניתן ליצור איתי קשר בטלפון 052-631-0631 או בדף הפייסבוק שלנו".

לחצו כאן לתרום לקמפיין גיוס הכספים לטובת שיפוץ הדירה


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר