חיים ברוידא עם איילה בר (בשחור)
חיים ברוידא עם איילה בר (בשחור)

משרד הפנים דחה את הבקשה למנות את איילה בר, גיסתו של ברוידא, לעובדת בשכר בעיריית רעננה

המשרד דחה את בקשתה של העירייה למנות את בר למשרת עוזרת אישית לראש העיר

פורסם בתאריך: 4.6.19 10:02

משרד הפנים דחה אתמול (ראשון), את בקשתה של עיריית רעננה למנות את איילה בר, גיסתו של ראש העירייה חיים ברוידא, לעובדת בשכר בעירייה.

העירייה ביקשה להעסיק את בר כעוזרת אישית לראש העיר בשכר, משרת אמון שאינה דורשת מכרז ציבורי. אך בשל הקרבה המשפחתית בין השניים, נדרש למינויה של בר אישור של ועדת השירות למינוי קרובי משפחה, ועדה עליה אחראי משרד הפנים. ע"פ חוזר מנכ"ל משרד הפנים בנושא העסקת קרובי משפחה, הוראות החוק הקובעות איסור על העסקת קרובי משפחה ללא אישור הועדה, נועדו למנוע פגיעה בסדרי מנהל תקינים ובעקרונות השוויון בשל העדפתם של קרובי משפחה של בכירי הרשות המקומית.

כזכור, איילה בר גם כיהנה כראש מטה הבחירות של ברוידא, ומאחוריה ניסיון בפוליטיקה המקומית כחברת מועצה ברעננה ויו"ר ועדות שונות בשנות ה-90 ובתחילת שנות האלפיים, וניסיון בפוליטיקה הארצית, כשעבדה כיועצת תקשורת לאביגדור ליברמן, לימור לבנת ואף לראש הממשלה בנימין נתניהו.

תגובתה של איילה בר ותגובת עיריית רעננה יובאו כאן כשיתקבלו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נחמיה

    לעתים זה מצער שלא ניתן למנות אדם מנוסה וראוי, רק בגלל קירבה משפחתית. נראה שהגב' בר אכן ראוייה להתמנות לתפקיד מכל בחינה אחרת. מאידך, עקרון השוויון והמינהל התקין עדיפים. אין ספק כי היא תוכל למצוא מישרה הולמת את כישוריה. אגב, אנו אוהבים להידמות לדמוקרטיה הגדולה בעולם – ארה"ב – ודווקא שם, מינוי קרובי משפחה הוא לגיטימי.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר