סיירת התיקונים של רעננה לצד הנהלת 'עמידר', צילום: סיירת התיקונים של רעננה
סיירת התיקונים של רעננה לצד הנהלת 'עמידר', צילום: סיירת התיקונים של רעננה

מכירים מישהו שזקוק לתיקון בבית? סיירת התיקונים מתרחבת ותשתף פעולה עם עמידר ועיריית רעננה

לאחר שהסיירת שיפצה מספר דירות השייכות לחברת עמידר, נפגשו נציגי השניים והחליטו על שיתוף פעולה. בנוסף הסיירת החלה לפעול לצד האגף לשירותים חברתיים בעיריית רעננה. אמיר פוירמן, מראשי הסיירת: "אנחנו פועלים כעת לשלב בני נוער בסיירת"

פורסם בתאריך: 14.7.19 10:42

סיירת התיקונים של רעננה מתרחבת: לאחר שבחודשיים האחרונים, עלה שמה של הסיירת לכותרות מספר פעמים כשפעלה לתקן ולשפץ מספר דירות השייכות לחברת 'עמידר', נפגשו נציגי חברת 'עמידר' עם ראשי הסיירת והחליטו על שיתוף פעולה בכל הנוגע לשיפוץ ותיקון דירות השייכות לחברה.

כזכור, אמיר פוירמן, מראשי הסיירת, העביר בעבר ביקורת חריפה על התנהלותה של חברת השיכון הלאומית 'עמידר' בקרב דייריה ברעננה. "אנחנו מקבלים פניות רבות מדיירי עמידר שחיים בתנאים מחפירים. לא יתכן שחברת עמידר מתנערת מאחריות", אמר פוירמן בראיון ל-'צומת השרון' לפני מספר שבועות, "לאחר שפניתי באופן אישי לעמידר וקיבלתי הסבר של 'אין מה לעשות' או 'אין שר אז תקציב', החלטתי להוביל מחאה עד שחברת עמידר תתעורר ותקח אחריות. אנחנו דורשים שהיא תתחיל לטפל באותם משפחות בהקדם. מי שמכיר אותי יודע שאני לא מתכוון לוותר להם עד שהם לא יתחילו לטפל בבעיה. עם זאת, אני גם מזמין אותם לשבת איתנו ולגבש תוכנית ראויה שתיתן פתרון הולם כך שדיירי הדיור הציבורי ברעננה יוכלו לחיות בכבוד ובתנאים נאותים".

בקשתו של פוירמן נענתה, ואכן בשבוע שעבר, נציגים משני הגופים ישבו יחדיו וסיכמו על שיתוף פעולה עתידי ביניהם בכל מה שקשור בטיפול בדירות השייכות לחברת 'עמידר' בעיר, כאשר נציגי 'עמידר' התחייבו לשמור על דלת פתוחה בפניהם בכל הנוגע לפניות בקשר לדירותיהם בעיר. בנוסף, נפגשו נציגי הסיירת עם בכירים מהאגף לשירותים חברתיים בעירייה, ביניהם רות נאור, ראש האגף, וסיכמו על שיתוף פעולה ביניהם שכבר מתבטא בתוצאות בשטח בפרויקטים משותפים.

חברי סיירת תיקונים רעננה לצד בכירי האגף לשירותים חברתיים בעיריית רעננה. קרדיט: סיירת תיקונים רעננה

חברי סיירת התיקונים של רעננה לצד בכירי האגף לשירותים חברתיים בעיריית רעננה. קרדיט: סיירת תיקונים רעננה

ֿ"אנחנו בסיירת תיקונים רעננה פועלים בכל המישורים להשגת המטרות, לרבות מול חברת עמידר החדשה ושיתוף פעולה עם גורמי רווחה והעמותות השונות בעיר", אומר פוירמן, "הסיירת פועלת בהתנדבות מלאה וזקוקה למתנדבים ותרומות. אנחנו פועלים לשלב בני נוער, אוכלוסיות שונות בפעילות, חיבור לעסקים מקומיים ושיתוף פעולה עם בעלי מקצוע רעננים. ככל שהפעילות שלנו גדלה כך גם הצורך שלנו במקום אחסון וסדנא לעבודה ותיקונים. אני רוצה לנצל הזדמנות זאת להודות לכל המתנדבים והתורמים שבזכותם כל זה אפשרי".

גם בחברת עמידר בירכו על שיתוף הפעולה. "ככל חברה ממשלתית, עמידר החדשה פועלת במסגרת אילוצי התקציב, לקדם מענה מקצועי וראוי לכל הדירות שבניהולה", אמרו בחברה, "שמחנו על הפגישה החשובה עם מייסדי סיירת התיקונים, שפועלים מתוך רצון אמיתי לסייע לתושבי העיר ולהטיב עם דיירי הדיור הציבורי. דלתנו פתוחה ונשמח לשלב זרועות עם כל הפעילים החברתיים הפועלים ברוח הסיירת. לעיתים אנו מקבלים פניות מגורמים חברתיים המספקים לנו זווית ראיה נוספת ובכך מסייעים לעשות טוב למען הקהילה".

מלבד שיתופי הפעולה, פועלת הסיירת בימים אלה לשנות את מעמדה החוקי לעמותה, כדי להקל על תהליך גיוס התרומות שלה.

מעוניינים להתנדב בסיירת או מכירים דירה בעיר שזקוקה לשיפוץ? תוכלו ליצור קשר עם אמיר פיורמן בטלפון 052-6310631

לתרומות לסיירת ניתן ללחוץ כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד, אנשים טובים שבאים לשנות מתוך עשיה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר