עו"ד רויטל שניאורסון ותמרה קדוש. צילום פרטי
עו"ד רויטל שניאורסון ותמרה קדוש. צילום פרטי

הברכה של תמרה קדוש: כך סגרה חוב ענק למס הכנסה בתוך שבועיים

בעקבות כתבה בצומת השרון על חובה של קדוש למס הכנסה, שעמד על עשרות אלפי שקלים, התגייסה לעזרתה עו"ד רויטל שניאורסון, ובעזרת קמפיין גיוס תרומות הצליחה השבוע קדוש לסגור את החוב. "לא ישנתי כל הלילה מרוב התרגשות", אמרה לצומת השרון

פורסם בתאריך: 19.7.19 09:32

לאחר חמש שנים ארוכות, תושבת העיר תמרה קדוש יכולה לנשום לרווחה: בעזרתה של עו"ד רויטל שניאורסון שנרתמה לעזרתה בעקבות כתבה בצומת השרון, היא הצליחה לסגור חוב ענק של עשרות אלפי שקלים למס הכנסה. החוב נוצר כאשר קדוש, אם חד הורית בת 63, עבדה בשתי עבודות ניקיון במקביל בין השנים 2008-2012, אך לא עשתה את תיאום המס הנדרש, וצברה חוב במס הכנסה שלאחר ריביות וקנסות הגיע ל-42 אלף שקלים.

לאחר שעו"ד שניאורסון, יועצת מס ועורכת דין המתמחה בתחום מס הכנסה, החליטה לעזור לקדוש, היא הצליחה להוריד את החוב ל-14,600 שקלים, ויצאה בקמפיין מימון המונים, דרך עמותת 'בית הכנסת יבנה', כדי לגייס את הכספים לתשלום החוב. בתחילת השבוע, כשבועים לאחר שיצאה בקמפיין, הסכום גויס במלואו. אתמול היא התקשרה לקדוש, כדי לספר לה את החדשות המרגשות.

"כשפתחתי את השיחה איתה אמרתי לה ששילמתי את כל החוב למס הכנסה, היא הייתה בהלם", אומרת שניאורסון, "יש תורמת אחת אנונימית שנתנה סכום נכבד, וכל השאר הם לקוחות שלי, או אנשים שאני מכירה שפניתי אליהם באופן אישי ופרטני, אחד אחד. הצלחתי לגייס את הסכום כבר בתחילת השבוע, אבל הייתי מאוד עסוקה בגלל משרד הנהלת החשבונות שלי, אז רק אתמול התפניתי לבשר לה. גם המשפחה שלי תרמה למטרה. אני מאוד מודה לרואה החשבון של עמותת 'בית הכנסת יבנה', חנן רבי, ולכל התורמים. אני ממש מודה לכולם על הרצון לסייע לאישה במצוקה, הם שמעו את הסיפור שלה ממני, וכל אחד מהם תרם על פי יכולתו, ומכל תרומה קטנה הצטבר הסכום הזה".

עו"ד רויטל שניאורסון. קרדיט: פרטי

עו"ד רויטל שניאורסון. קרדיט: פרטי

"היא מדהימה, אין כמוה", החמיאה קדוש לעו"ד שניאורסון, "הקדוש ברוך הוא מסדר הכול. היא פשוט מלאך. אני ממש מאושרת, היא בן אדם יוצא דופן. אני רוצה להודות לכל התורמים. אין לי מילים, לא ישנתי כל הלילה מרוב התרגשות. ממש לא האמנתי כשהיא סיפרה לי. ממש בכיתי מאושר. אחרי תשע שנים העול ירד מעליי. לא יכולתי לנשום. אם הייתי צריכה לעבוד כמה שעות, למרות המצב הרפואי שלי, פחדתי מאוד ממס הכנסה. אני מאוד שמחה שזה נגמר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר