צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

ליווי קבלנים ותיקון ליקויי בטיחות: כך עיריית רעננה תילחם בתאונות בענף הבנייה

עיריית רעננה הודיעה על הצטרפותה לפרויקט "עיר בונה בטוח" של הביטוח הלאומי, שמטרתו לצמצם את התאונות בענף הבנייה בעזרת ליווי והדרכה של קבלנים ויזמים. האתגר: ההשתתפות בפרויקט היא איננה חובה, אלא תלויה ברצונו של הקבלן

פורסם בתאריך: 23.7.19 09:04

עיריית רעננה הודיעה אמש (שני) על היותה העיר הראשונה בארץ שמצטרפת לפרויקט "עיר בונה בטוח", שתפקידו להגדיל את הבטיחות באתרי הבנייה ולמנוע תאונות עבודה. הפרויקט, שנעשה בשיתוף הביטוח הלאומי וחברת הבנייה "Just Manage", מתקיים ללא עלות לעירייה ולקבלנים שמצטרפים אליו. יש לציין כי הצטרפות הקבלנים לפרויקט אינה חובה, אך בעירייה מספרים כי יפעלו לגייס ולצרף את כל הקבלנים הפועלים בעיר לקחת חלק בתכנית.

במסגרת הפרויקט, הקבלנים המשתתפים בו ייהנו מליווי צמוד והנחייה שתינתן להם בנושא קידום הבטיחות באתרי הבנייה, וכן הדרכה לתיקון ליקויי בטיחות באתרים עצמם. כזכור, רק לפני ארבעה חודשים ביקורת של משרד העבודה והרווחה ברעננה מצאה ליקויים חמורים ב-12 אתרי בנייה ברעננה, כאשר לארבעה מתוך 12 האתרים אף ניתן צו הפסקת עבודות בשל ליקויים מסכני חיים.

"אי אפשר להתעלם מההחמרה שחלה בתחום תאונות העבודה בישראל בשנים האחרונות, והעדר טיפול ברמה הלאומית", אמר ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, "כראש עיר אני לוקח אחריות ורעננה תהיה העיר הראשונה בארץ שתיישם את התכנית, ומכאן תצא הבשורה לערים נוספות להרים את הכפפה ולהצטרף למאבק להגדלת הבטיחות באתרי הבנייה. אנו נמשיך לפעול במטרה לקדם שמירה על נהלי עבודה תקינים באתרי הבנייה, למען שלומם וביטחונם הן של העובדים בשטח והן של תושבי העיר ככלל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר