השטח עליו יוקם המרכז המסחרי החדש סמוך לפארק רעננה
השטח עליו יוקם המרכז המסחרי החדש סמוך לפארק רעננה

אושרה: תכנית להקמת מרכז מסחרי סמוך לפארק רעננה

פרויקט הנדל"ן בתכנית שאושרה צפוי להתנשא לגובה של שמונה קומות, כאשר שתי הקומות הראשונות ישמשו לטובת חנויות ומסחר ושאר הקומות למגורים. מדובר במרכז המסחרי הרביעי במספר בסביבת הפארק

פורסם בתאריך: 7.8.19 08:57

הועדה המקומית לתכנון ובניה, אישרה בשבוע שעבר תכנית להקמת מרכז מסחרי משולב בדרך הפארק, הכולל בתוכו גם שטחים למסחר וחנויות וגם למגורים. מדובר בשטח שממוקם בדרום מערב העיר, מול פארק רעננה, וכיום משמש כחניית עפר לבאי הפארק.

על פי התכנית שאושרה, הפרויקט שייבנה יתנשא לגובה של שמונה קומות, כאשר שתי הקומות הראשונות ישמשו לצרכי מסחר וחנויות, ושש הקומות הנוספות ישמשו לבנייה של 41 דירות מגורים. בנוסף, אושרה הקמה של חמש קומות מרתף לחנייה תת קרקעית. בנוסף, על פי התכנית, שטח בקומה השנייה של הפרויקט הוגדר כשטח לטובת שימוש ציבורי, אך טרם נקבע לו ייעוד ספציפי. יש לציין כי בתכנית המקורית, טרם השינויים שאישרה הועדה בשבוע שעבר, ייעוד הקרקע היה רק למסחר ולא למגורים, והתכנית כללה בנייה של עד שלוש קומות.

במהלך אישור התכנית, הציגו בעלי קרקע שכנים את התנגדויותיהם, וטענו בין היתר כי לתכנית תהיה פגיעה כלכלית וירידת ערך מקרקעין בנכסם כתוצאה מאישור התכנית. הועדה דחתה את הטענות.

מדובר במרכז המסחרי הרביעי במספר שיקום בסביבת פארק רעננה, כאשר המרכזים הנוספים הם קניון מול הפארק, המרכז המסחרי בצומת אחוזה וירושלים והמרכז המסחרי בלב הפארק שצפוי להיפתח בשבועות הקרובים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. טליה

    רק נדלן ונדלן. ככה אנחנו נראים ברעננה.
    אולי שמישהו יקח יוזמה וישדרג את העיר הזאת למשל עם מוזיאון מדע, טבע, טכנולוגיה או משהו חינוכי ב סדר גודל לאומי? ???

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר