פודטראק "סרוליק" בפארק רעננה. צילום שקד נוביק
פודטראק "סרוליק" בפארק רעננה. צילום שקד נוביק

קבלו: הצצה ראשונה לפוד טראק שהוצבה בפארק רעננה

הפוד טראק, "סטרוליק", צפויה להתחיל לפעול בהרצה בסוף השבוע הבא ולהציע תפריט חלבי מגוון. בהמשך צפוי הבעלים להציב במקום גם דוכני ופל בלגי וגלידה ומתקן ג'ימבורי לילדים. הפוד טראק תהיה פתוחה לאורך כל השבוע, גם בשבתות

פורסם בתאריך: 12.8.19 18:53

בקרוב מאוד, מבקרי הפארק העירוני יזכו לפתרון קולינרי גם בסופי שבוע: הפודטראק "סטרוליק" צפויה להתחיל לפעול בהרצה ראשונית בסוף השבוע הבא, ולהציע תפריט חלבי לאורך כל ימות השבוע, גם בשבתות, החל מהשעה 09:00 בבוקר ועד חצות. הפוד טראק כבר הוצבה בסוף חודש יולי ברחבת האגם סמוך לבית הקפה 'מנדרין'.

"הפוד טראק תציע תפריט חלבי מגוון", אומר הבעלים, גדעון שמואל, "סנדוויצ'ים וטוסטים, סלטים ופיצות, פוקאצ'ות וקינוחים של ביסקוטי. פשטידות ותפריט עשיר של שתיה חמה וקרה. הפודטראק תהיה פתוחה בכל ימות השבוע, ותספק מקום בילוי וחוויה קולינרית לכל תושבי העיר. כולם מוזמנים בחום".

בהמשך, מתכנן שמואל להציב במקום גם מתקן ג'ימוברי, עמדת ופל בלגי ודוכן גלידה. בנוסף, במהלך חודש ספטמבר, יתקיימו בימי רביעי ערבי טברנה יוונית עם להקה שתנגן מוזיקה חיה, ובהמשך מתכנן שמואל גם לקיים הרצאות במקום.

שמואל אף סיפר על כוונתו לקיים מסיבת סוף הקיץ לקראת סוף חודש אוגוסט, במסגרתה יחנוך באופן רשמי את הפוד טראק. המסיבה צפויה לכלול ליצנים, הפעלות לילדים והפנינג עירוני, וצפויה להתקיים בשעות אחר צהריים באחד מימי השישי בסוף החודש.

ה"פוד טראק" סטרוליק. עיצוב: עמוס ויינברגר

ה"פוד טראק" סטרוליק. עיצוב: עמוס ויינברגר

יש לציין כי העיכובים בפתיחת הפוד טראק, שתוכננה להיפתח בחודש יוני האחרון, עוררו לא מעט תגובות כועסות מצד תושבים ואף מצד גורמים פוליטיים. סיעת מרצ, הגישה הצעה לסדר היום לישיבת המועצה האחרונה, בה ביקשה לסיים את החוזה מול הזכיין, גדעון שמואל, בטענה כי לא עמד בתנאי המכרז והתעכב בפתיחת הפוד טראק. שמואל מצדו, טוען כי על פי המכרז הוא רשאי להציב את המשאית עד חודש אוקטובר הקרוב, וכי הוא אף מקדים את הנדרש ממנו במכרז. ההצעה נפלה בהצבעת המועצה ולא הגיעה לסדר היום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר