הפודטראק "סטרוליק" בפארק רעננה
הפודטראק "סטרוליק" בפארק רעננה

צפו: הפוד טראק "סטרוליק" נפתחה רשמית בפארק רעננה

הפוד טראק תפעל לאורך כל ימות השבוע, גם בשבתות, ותציע תפריט חלבי שיכלול סנדוויצ'ים, טוסטים, סלטים וארוחות בוקר

פורסם בתאריך: 20.8.19 19:27

זה רשמי: לאחר ציפייה של חודשים, הפוד טראק "סטרוליק" נפתחה באופן רשמי בפארק רעננה, ברחבה הממוקמת בקרבת בית הקפה "מנדרין". הפוד טראק תהיה פתוחה משעה 09:30 בימים ראשון עד חמישי עד חצות, ובשישי ושבת תהיה פתוחה משעה 09:30 ועד 02:00 לפנות בבוקר.

במקום תוכלו ליהנות מתפריט חלבי המורכב מטוסטים, פיצות, סנדוויצ'ים, סלטים, קישים, קינוחים ובשבתות מארוחות בוקר. גדעון שמואל, הזכיין שמפעיל את הפוד טראק, סיפר כי התאים את המחירים בפוד טראק לכיסם של צעירים, כדי שיוכלו לבלות במקום בסופי השבוע. כך למשל, שליש בירה או אחד ממגוון הסנדוויצ'ים יעלה לכם 18 שקלים, מחיר טוסט נע בין 35-24 שקלים וארוחות בוקר נעות בין 39-22 שקלים. שמואל אף הוסיף כי השם "סטרוליק", היה שמו של אביו שנפטר לפני תשעה חודשים, ודמותו כבחור צעיר אף מופיעה בלוגו הפוד טראק.

הפודטראק "סטרוליק" בפארק רעננה

הפודטראק "סטרוליק" בפארק רעננה

בהמשך, מתכנן שמואל להציב במקום גם מתקן ג'ימבורי, עמדת ופל בלגי ודוכן גלידה. בנוסף, במהלך חודש ספטמבר, יתקיימו בימי רביעי ערבי טברנה יוונית עם להקה שתנגן מוזיקה חיה, ובהמשך מתכנן שמואל גם לקיים הרצאות במקום.

שמואל אף סיפר על כוונתו לקיים מסיבת סוף הקיץ לקראת סוף חודש אוגוסט, במסגרתה יחנוך באופן רשמי את הפוד טראק. המסיבה צפויה לכלול ליצנים, הפעלות לילדים והפנינג עירוני, וצפויה להתקיים בשעות אחר צהריים באחד מימי השישי בסוף החודש.

הפודטראק "סטרוליק" בפארק רעננה

הפודטראק "סטרוליק" בפארק רעננה

הפודטראק "סטרוליק" בפארק רעננה

יש לציין כי העיכובים בפתיחת הפוד טראק, שתוכננה להיפתח בחודש יוני האחרון, עוררו לא מעט תגובות כועסות מצד תושבים ואף מצד גורמים פוליטיים. סיעת מרצ, הגישה הצעה לסדר היום לישיבת המועצה האחרונה, בה ביקשה לסיים את החוזה מול הזכיין, גדעון שמואל, בטענה כי לא עמד בתנאי המכרז והתעכב בפתיחת הפוד טראק. שמואל מצדו, טוען כי על פי המכרז הוא רשאי להציב את המשאית עד חודש אוקטובר הקרוב, וכי הוא אף מקדים את הנדרש ממנו במכרז. ההצעה נפלה בהצבעת המועצה ולא הגיעה לסדר היום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר