פרויקט פינוי בינוי של ינוב טרסה ברעננה. קרדיט: אסף פרץ
פרויקט פינוי בינוי של ינוב טרסה ברעננה. קרדיט: אסף פרץ

החל שיווק הדירות בפרויקט הפינוי בינוי בז'בוטינסקי. וכמה תעלה דירה?

חברת ינוב - טרסה החלה בשיווק הפרויקט, שיכלול ארבעה בניינים ו-90 דירות. היום יתקיים טקס הנחת אבן הפינה החגיגי, בהנחייתו של דידי הררי

פורסם בתאריך: 30.10.19 08:45

חברת הנדל"ן ינוב – טרסה החלה בשיווק הדירות בפרויקט הפינוי בינוי ברחוב ז'בוטינסקי, זאת לאחר שקיבלה היתר בניה בפרויקט. מדובר בפרויקט בחוב ז'בוטינסקי 14-12, במסגרתו תהרוס החברה שני בנייני רכבת ישנים בני 36 דירות, ותבנה במקומם ארבעה בניינים בני שמונה קומות עם סך של 90 דירות.

תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות של ארבעה, חמישה ושישה חדרים, כמו גם דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם מרפסות רחבות. אז כמה עולה דירה בפרויקט?

מחיר דירת ארבעה חדרים בפרויקט, בשטח של 98 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת, מתחיל מ-2.43 מיליון שקלים. מחיר דירת חמישה חדרים, החל מ-111 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת, מתחיל מ-2.69 מיליון שקלים. הצפי לאכלוס הוא סוף שנת 2022.

כזכור, הפרויקט זכה לפרסום לאחר שבשיתוף פעולה עם עיריית רעננה, חברת הבניה הזמינה עשרות אמנים מכל הארץ להציג את עבודותיהם בצורת גרפיטי על קירות הבניינים הישנים, טרם ההריסה. בפרויקט לקחו חלק גם תלמידי מגמות אומנות בעיר, קבוצות בני נוער מבתי ספר פרטיים ומורים ממרכז האומנות.

היום, רביעי, צפוי להתקיים בשעות הערב טקס הנחת אבן הפינה החגיגי, במסגרתו אף יוכרז זוכה בתחרות הציור, שיזכה בפרס כספי של 5,000 שקלים ובזכות לצייר במתחם לאחר תום הבנייה. את הטקס ינחה שדרן הרדיו דידי הררי. בשבוע הבא, צפויה להתחיל הריסת הבניינים הישנים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר