עיריית רעננה צילום עזרא לוי
עיריית רעננה צילום עזרא לוי

היום: הלימודים והפעילויות העירוניות ברעננה יתקיימו כרגיל

לאחר הערכת מצב שקיימו בעירייה, הוחלט כי הלימודים ופעילויות הפנאי הלא פורמליות, יתקיימו היום כרגיל. עם זאת, המקלטים יישארו פתוחים ומומלץ לעקוב אחר העדכונים

פורסם בתאריך: 12.11.19 22:22

עדכון אחרון: 13.11.19 08:04

עיריית רעננה הודיעה אמש (שלישי), כי היום הלימודים והפעילויות העירונית יתקיימו כרגיל. העירייה פרסמה זאת, לאחר הערכת מצב שקיים ראש העיר, חיים ברוידא, ובהתאם להנחיות גורמי הביטחון.

על פי הנחיית העירייה, הלימודים במוסדות החינוך – בתי הספר היסודיים, העל יסודיים והגנים, יתקיימו כרגיל. עם זאת, לא יתקיימו התקהלויות של למעלה מאלף איש בשטחים פותחים.

גם הפעילויות הלא פורמליות, כמו האירועים העירוניים, חוגים ואימונים, יתקיימו כרגיל. עם כרגילזאת, העירייה תשאיר את המקלטים, שפתחה אמש, פתוחים גם היום.

כזכור, ההסלמה במצב הביטחוני החלה אמש עם ירי מאסיבי אל תוך שטח ישראל מרצועת עזה, לאחר שמפקד החטיבה הצפונית בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי, בהא אבו אל-עטא, נהרג בפעולת חיסול של צה"ל.

בעקבות הירי המאסיבי, הלימודים בכל גוש דן ודרומה מגוש דן בוטלו אתמול. הלימודים ברעננה התקיימו כרגיל, אך טיולים חינוכיים שהיו אמורים להתקיים אתמול, התבטלו. בית הספר השש שנתי "מיתרים", שתלמידיו יצאו אמש לטיול שנתי בדרום, החליטו אתמול בבוקר לא להמשיך את הטיול שלהם ולחזור הביתה, למרות שקיבלו אישור להמשיך בטיול.

בשל המצב הביטחוני, תלמידי כפר בתיה סיימו אתמול את לימודיהם מוקדם מהרגיל, כדי לאפשר לתלמידי בית הספר היסודי נעם, לעבור וללמוד בבית הספר שלהם, זאת בשל היעדר המקלט בבית הספר נעם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר