פריצה לרכב. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
פריצה לרכב. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

שיא של ארבע שנים: עלייה דרמטית במספר הפריצות לרכבים ברעננה

משטרת ישראל פרסמה את נתוני הפשיעה ברעננה לחודשים יולי-ספטמבר, מהנתונים נמצא כי חלה עלייה גם במספר הפריצות לדירות ומספר תיקי החקירה שנפתחו

פורסם בתאריך: 28.11.19 13:28

משטרת ישראל פרסמה את נתוני הפשיעה ברעננה באתר האינטרנט שלה, הנוגעים לרבעון השלישי (חודשים יולי – ספטמבר) של שנת 2019. על פי נתוני המשטרה, חלה עלייה של 227 אחוזים במספר הפריצות לרכבים בתקופה זו לעומת התקופה שקדמה לה (חודשים אפריל – יוני). על פי הנתונים, בחודשים יולי – ספטמבר נפרצו כ-36 רכבים ברעננה, מספר גבוה משמעותית ממספר הרכבים שנפרצו בתקופה שקדמה לה, 11 רכבים. מדובר במספר פריצות הרכבים הגבוה ביותר שנמדד ברבעון מאז תחילת 2015.

כמו כן, בחודשים יולי – ספטמבר חלה עליה בפריצה לדירות (56 לעומת 52) ועליה במספר תיקי החקירה שנפתחו ברעננה (113 לעומת 91). מנגד, הנתונים מדווחים על ירידה מינורית בגניבות רכבים (13 לעומת 14) וירידה משמעותית בפריצה לבתי עסק ומוסדות (8 מקרים לעומת 14).

נזכיר כי בחודש יולי דווח ב-"צומת השרון" על גל פריצות לרכבים, בהם נפרצו עשרות רכבים בדרום מזרח העיר ובשכונת נווה זמר, כאשר חלק מהפריצות נעשו ככל באמצעים אלקטרוני מתוחכמים, מה שיכול להסביר את העלייה החדה במספר הרכבים שנפרצו בנתוני המשטרה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר