רכבת ישראל
רכבת ישראל

עצומה נגד החלפת הרכבת בהרצליה: כמעט 2,000 חתימות בתוך שמונה שעות

בעקבות הפרסומים כי רכבת ישראל מתכוונת להמליץ לחייב נוסעים להחליף רכבת בהרצליה, בקו המהיר שבין רעננה לתל אביב, גייס רום גולן מרעננה כמות מפתיעה של חתימות מאז הבוקר. "המטרה היא להראות מה הציבור רוצה", הוא אומר

פורסם בתאריך: 27.11.19 18:04

תושב העיר רום גולן, בן ה-24, העלה הבוקר (רביעי) עצומה אינטרנטית, שמטרתה למנוע החלפת רכבת בתחנת הרצליה, בקו המהיר שיחבר בין רעננה לתל אביב, ושעתיד להתחיל לפעול בתחילת שנת 2020. נזכיר כי חבר הכנסת איתן גינזבורג חשף כי רכבת ישראל תמליץ למשרד התחבורה לחייב נוסעים להחליף רכבת בהרצליה בקו החדש של רעננה – תל אביב, ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הודיע כי טרם החליט האם לקבל את ההמלצה. המלצתה של רכבת ישראל, אם תתקבל, תאריך את זמן הנסיעה מרעננה לתל אביב, שעל פי המתוכנן ללא החלפת רכבות עומד על כ-18 דקות.

גולן, שעובד כיום כיועץ פרלמנטרי לחברת הכנסת יעל גרמן מסיעת כחול לבן, מספר כי יוזמת העצומה הגיעה במטרה להראות תמיכה של תושבי השרון שעתידים להשתמש בקו ברכבת רציפה ללא עצירות. "מעבר לזה שאני תושב רעננה, אני צעיר בן 24 ויוצא לי לא מעט להשתמש בתחבורה הציבורית", הוא אומר, "אני יודע כמה זה מעצבן להחליף רכבת, ועם כל הרצון הטוב שהרכבת תפעל כהלכה, בפועל זה לא בדיוק קורה. ראיתי שגם ראשי הערים פועלים נגד עניין ההחלפה, והיה לי חשוב להראות שזה גם רצון הציבור והתושבים, ולא רק רצון הפוליטיקאים".

מאז שהעלה את העצומה היום בשעה 10:00 בבוקר, היא השיגה נכון לכתיבת שורות אלו כמעט 1,900 חתימות.

"היעד הראשון היה חמש מאות חתימות. והגעתי אליו תוך שעתיים", הוא מספר, "התמיכה היא גורפת ואני שמח מאוד על כך. הרי המטרה בסופו של דבר היא להראות שיש גם תמיכה ציבורית של התושבים, שהם בתכלס הולכים להיות המשתמשים העיקריים בקו הזה. לזכותו של השר סמוטריץ' ייאמר שהוא קשוב לציבור, וזו עוד דרך להראות לו שתושבי השרון לא רוצים להחליף רכבת בהרצליה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יונתן

    המשמעות של ההחלפה היא בקלות עוד רבע שעה לנסיעה.
    וזה מניסיון, החודש הרכבת מרעננה לתל אביב (המסלול הרגיל – דרך פ"ת) מפסיק בתחנת סבידור עקב עבודות עם החיבור לרכבת לירושלים. כדי להגיע לתחנת השלום אני צריך להחליף רכבת בסבידור, ועקב העומס הגדול לוקח 10 דקות עד רבע שעה עד שאני עובר רציף ותופס את הרכבת הבאה.
    רכבת ישראל ליצנים, מקצרים את הדרך אבל לא משנים את זמן הנסיעה בסופו של דבר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר