עציץ הפיל בקברה של זוהר ציזנר ז"ל. צילום עדי כהן ציזנר
עציץ הפיל בקברה של זוהר ציזנר ז"ל. צילום עדי כהן ציזנר

תופעה מזעזעת: קברים בבית העלמין כפר נחמן נבזזו, בהם קיברה של התינוקת זוהר ציזנר ז"ל

עציץ יקר ערך שהניח אחיה של זוהר נלקח מהקבר. ממצבה נוספת נעקר פסל. יו"ר חברה קדישא רעננה: "מכירים את התופעה הזאת כבר שנים רבות, עושים כל מה שאפשר"

פורסם בתאריך: 30.12.19 13:20

תופעה בזויה בבית העלמין העירוני בכפר נחמן: תושבים מדווחים כי קברי בני משפחה, מקום מנוחתם האחרון של יקיריהם, נבזזו. עדי כהן, אמה של התינוקת זוהר ציזנר ז"ל שנפטרה לפני כחודשיים, גילתה כי מקברה נלקח עציץ יקר ערך. "זוהר קבורה שם רק חודשיים", מספרת עדי, "כשעלינו לקבר אחרי השבעה, הלכנו למשתלה ליד והבן שלי קנה לקבר עציץ יפהפה בצורת פיל שעשוי מאמייל, משהו עם ערך מאוד גדול שהוא בחר להביא לקבר שלה. לפני שבועיים-שלושה, פשוט גנבו את העציץ, הוא נעלם. מה שבעיניי הוא יתרון וחיסרון, זה שבית הקברות בכפר נחמן הוא מאוד פתוח ואתה מרגיש מאוד לבד כשאתה מגיע לשם. אבל מצד שני, אתה לא רואה את החבר'ה של בית הקברות. זה גורם לך לתהות כמה פיקוח יש שם. ומהניסיון שלי, לא סוגרים את השער בחמש כמו שאומרים, כי אני אישית הגעתי עם הרכב בשש וגם בשבע בערב".

במקרה נוסף, נודע ל-"צומת השרון" כי פסל יקר ערך נעקר ונלקח ממצבה אחרת בבית הקברות, וכי טרם נמצאו האחראים למקרה.

ממאיר קצין, יו"ר חברה קדישא רעננה, נמסר בתגובה: "אנחנו עושים הכל כדי לתחזק את המקום בצורה הטובה ביותר. לשפץ, לתקן, לשתול שיחים, ואנחנו מקבלים על כך רק תגובות חיוביות וטובות", "באשר לבעיה שאתה מעלה, אנחנו שמנו מצלמות. אנחנו נועלים את השערים בסביבות חמש. עשינו כל מה שאפשר, ואנחנו עושים כל מה שאפשר, אבל אי אפשר לעמוד על כל פינה. אין לנו שמירה במקום. המקום נטוש בלילה, למרות שהשערים נעולים וקשה מאוד להיכנס. יותר מזה, אנחנו לא יכולים לעשות. אנחנו מכירים את התופעה הזאת כבר שנים רבות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר