דניאלי זוננפלד ז"ל. צילום: פרטי
דניאלי זוננפלד ז"ל. צילום: פרטי

תעשו כבוד: אלה הם הרעננים שבחרתם כראויים להוקרה

במסגרת היוזמה של קרן רעננה ע"ש דניאלי זוננפלד ז"ל, אלפים הצביעו ובחרו באנשים הראויים להוקרה על פועלם ברעננה. 18 נשים וגברים יזכו בפרסים כספיים ותעודת הוקרה מהקרן. קבלו את הרשימה המלאה

פורסם בתאריך: 1.1.20 18:36

קרן רעננה ע"ש דניאל זוננפלד ז"ל, תקיים ב-7 בינואר טקס חגיגי במשכן למוסיקה ואמנויות, במסגרתו תעניק ל-18 זוכים וזוכות תעודות הוקרה ומענקים כספיים, על פועלם ברעננה. הזוכים והזוכות נבחרו בחמש קטגוריות שונות: גנן/ת, סייע/ת, מורה, תלמיד/ה ומתנדב/ת, על ידי ועדות מיוחדות שנבחרו על ידי הקרן, שכל אחת מהן הייתה אחראית על קטגוריה, והייתה מורכבת מחבר מועצה, עובד עירייה מהתחום, חבר הנהלה של הקרן וארבעה חברי קהילה מהעיר. על תהליך הבחירה גם השפיעו התושבים, שהצביעו במשאל שקיימה הקרן ואף הציעו מועמדים משלהם. בקרן מספרים כי הצביעו מעל שלושת אלפים משתתפים במשאל.

בכל קטגוריה מלבד קטגוריית התלמידים, נבחרו 3 זוכים, כאשר במקום הראשון הזוכה יזכה בפרס כספי של שלושת אלפים שקלים, הזוכה במקום השני באלפיים שקלים והמקום השלישי באלף שקלים. בקטגוריית התלמידים זכו שישה, כל אחד מהם בפרס של אלף חמש מאות שקלים. כל הזוכים יקבלו גם תעודות הוקרה, בטקס שיתקיים בשבוע הבא.

בקטגוריית המורות זכו מלינה נועם מחטיבת הביניים רימון, חני וויסבורד מבית הספר ביל"ו ואור כהן מבית הספר מגד

בקטגוריית הגננות זכו סמדר כהן מגן דפנה, אורנה ליס מגן יסמין ואודליה הורוביץ מגן תלתן

בקטגוריית הסייעת זכו חנה כהן מגן שיזף, אביגיל משה מגן כרמלית וליטל לוי מגן אגוז

בקטגוריית התלמידים זכו ניב טלמון מחטיבת הביניים יהונתן, על התנדבותה ונתינתה לזולת, ובין היתר פועלה בקרב משפחתו של החייל הבודד שון כרמלי ז"ל שנפל במבצע צוק איתן. רעות אליה, מחטיבת הביניים רימון, על הסיוע שהעניקה לילדי הגן בלימודי קראטה. יעלה מסוורי מבית הספר יבנה, על התנדבותה ותרומתה בעמותות חסד. שניר הוד מישיבת בני עקיבא, בין היתר על התנדבותו המסורה במגן דוד אדום. ליאל בנימין מתיכון אביב, על פעילות התנדבותית ופעילותה במועצת הנוער העירונית. ועודד בלייברג מתיכון אוסטרובסקי, אשר תרם את כל הכנסותיו מספרו "אני והאנטנה שלי" לטובת חקר מחלת הטורט.

בקטגוריית המתנדבים זכו איילת תנא, שפועלת רבות כדי להגשים חלומות לילדים בעלי צרכים מיוחדים, ניר נאמן, מנהל עמותת "כולו חסד", וכדיה סולימן, שפועלת רבות כדי לאסוף תרופות עבור נזקקים.

"לכבוד הוא לי לזכות בפרס המתנדבת המצטיינת מקרן רעננה", אמרה איילת תנא ל-"צומת השרון, "לגמרי לא מובן מאליו, ומאוד משמח לקבל הכרה ואהבה כמובן גם מכל מי שהצביע עבורי. המון המון תודות מכל הלב לכולם, ואמשיך להגשים חלומות לילדים ולאנשים עם צרכים מיוחדים, ג'יני מגשימת החלומות תמיד בפעולה".

"למרות כל עיסוקי בארץ ובעולם כראש חוג הידידים הגלובלי של מרכז פרס לשלום ולחדשנות, שממלאים את יומי, כשהוצע לי להיות בין מקימי הקרן וחברת הנהלה נתתי את הסכמתי", אומרת יונה ברטל, ממקימי קרן רעננה ע"ש דניאלי זוננפלד ז"ל, "אני מייחסת חשיבות גדולה לעיר בה אני מגדלת את משפחתי שנים רבות, ורוצה לתרום לחיזוקה ולהעלאת נושאי המצוינות בה. נפלא לראות את עשיית הקרן, והיוזמה בה השתתפו אלפי תושבים כדי לבחור בראויים להוקרה, היא חדשנית ומבורכת. תמיד התגאיתי ברעננה, עירי ועירנו – פנינת השרון".

משמאל לימין: יו"ר הקרן זאביק פרץ, שירי ברטל בן עזרא ממועצת הפרס, ראש העירייה חיים ברוידא ויונה ברטל ,חברת הועד המנהל בקרן

"ההרכב המגוון של הוועדות שבחרו את הזוכים, התגלה כמצוין. ראינו דינמיקה חיובית של שיתוף פעולה בין כל המשתתפים. מנציגי ציבור, ועד חברי מועצה ועובדי העירייה", אומר זאב פרץ, יו"ר הקרן, "הקרן היא קרן על שתדאג לסייע לעמותות הרבות והטובות שקיימות ברעננה. פעילות הקרן דומה לפעילות קרן ירושלים וקרן ת"א, כאשר קרן רעננה פועלת להעצמת הקהילה ברעננה בלבד, בתחומי החברה, החינוך, הבריאות והתרבות. היא מעודדת חדשנות ומצוינות, והיא תיזום פרויקטים ושיתופי פעולה למטרות אלה. הקרן חרטה על דגלה לפעול בשוויוניות מתוך תפיסה אנושית של מצוינות ערכית, המאמינה באדם ובמתן הזדמנות שווה לכל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר