עו"ד עמיקם הדר
עו"ד עמיקם הדר

יחזירו למתלוננים מאות אלפי שקלים: בית המשפט הרשיע את עו"ד עמיקם הדר ואשתו רות בעבירות מרמה

במסגרת הסדר טיעון, הזוג הורשע יחד בעבירות רבות, ביניהן התחזות לעובד ציבור וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. התביעה צפויה לבקש עונש מאסר בפועל לעו"ד הדר עצמו, אך לא לאשתו

פורסם בתאריך: 7.1.20 18:30

עורך הדין הרענני עמיקם הדר, ואשתו היהלומנית, רות הדר, הורשעו לאחרונה בבית משפט השלום בכפר סבא בעבירות רבות, לאחר שהודו במסגרת טיעון במיוחס להם בכתב האישום. פרשת בני הזוג עלתה לכותרות, לאחר שאלה הואשמו כי הונו מקורבים ומכרים. עמיקם הדר הואשם כי זיהה נקודת תורפה, חולשה או משבר אישי בחייהם, ולאחר מכן הוא או אשתו התחזו לנציגי משטרת ישראל וזימנו אותם לחקירות בתיקים שלא היו קיימים. במקביל, הואשם הדר כי לחץ על אותם המכרים והמקורבים לשכור את שירותיו, וכך "סגר" את התיקיים הבדויים, ובשל כך קיבל שכר טרחה במאות אלפי שקלים.

עמיקם הדר הורשע בעבירות מרובות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות לעובד ציבור וניסיון לקבלת דבר בתחבולה, וכן עבירות של זיוף בנסיבות מחמירות וניסיון לקבלת דבר במרמה. רות הדר, אשתו, הורשעה בעבירות מרובות של התחזות לעובד ציבור וסיוע לקבלת דבר במרמה, ובנוסף בעבירות של סיוע לניסיון קבלת דבר במרמה וסיוע לניסיון לקבלת דבר בתחבולה.
בנוסף, התחייבו השניים להחזיר סכום של 326,535 שקלים למתלוננים. על פרטיו של נאשם נוסף בפרשה, הוטל איסור פרסום.

על פי הסדר הטיעון, התביעה לא צפויה לבקש עונש מאסר בפועל בטיעונים לעונשה של רות הדר, אך כן צפויה לבקש עונש מאסר בפועל לעמיקם הדר. דיון בעניין הטיעונים לעונש יתקיים בחודש מרץ, ולאחר מכן יינתן גזר הדין.

נזכיר כי כתב האישום שהוגש לפני כשנתיים נגד עו"ד עמיקם הדר ואשתו עורר סערה ברעננה, שכן מלבד בני הזוג, חלק מהמתלוננים בתיק הם גם תושבי העיר.

עו"ד עמיקם הדר סירב להגיב בנושא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רענני ותיק

    כמה תהיות : מדוע זה לקח שנתיים מאז הוגשו כתבי אישום, ומדוע להמתין עוד שלושה חודשים עד למתן גזר הדין ? מדוע לא להטיל עליהם תשלום פיצויים גבוהים לקרבנותיהם, בנוסף להחזרת הכספים שנגזלו ? מה הרחמנות הזאת כלפי האישה, לא להטיל עליה מאסר בפועל ?הרי מדובר כאן בפשע מתועב של זוג אנשים משכילים שאינם משכבות מצוקה, אשר פגעו – ולא רק כלכלית – באנשים מקורבים להם שנתנו בהם אימון ? צריך לקוות גם שרישיון העו"ד יישלל ממנו לצמיתות.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר