עו"ד עמיקם הדר
עו"ד עמיקם הדר

הפרשה מסתבכת: ארבעה סעיפים נוספו לכתב האישום נגד עו"ד עמיקם הדר

לפי כתב האישום ב- 13 מהמקרים פעל הדר נגד לקוחותיו, רבים מהם מרעננה, כאשר בדה חקירה פלילית נגדם על-מנת לקבל מידיהם במרמה שכר-טרחה

פורסם בתאריך: 9.11.17 17:22

בסוף חודש ספטמבר האחרון הגישה פרקליטות המדינה כתב אישום מתוקן והוסיפה ארבעה סעיפי אישום עם 44 עדים ו-13 אירועים כנגד עו"ד עמיקם הדר מרעננה. בתיקון כתב האישום נטען כי הדר בדה חקירות כדי לקבל שכר טרחה במרמה. כתב האישום הוגש גם כנגד אשתו של הדר, רות הדר, ולפיו היא הייתה חלק ממעשי המרמה.

כפי שפרסמנו כאן, בחודש מאי האחרון עצרה משטרת ישראל, באמצעות מחלקת ההונאה מרכז, את בני הזוג מרעננה, זאת לאחר שככל הנראה הפעילו רשת של סחיטה באיומים תוך זיוף מסמכים ומצגי שקר. מאז שוהה עו"ד הדר במעצר בית.

מכתב האישום עולה כי בני הזוג הדר וקרוב משפחה נוסף (ששמו נאסר לפרסום) מואשמים כי  רימו, שיקרו וגנבו ממספר נפגעים סכום כסף בהיקף המגיע לכ-400,000 שקלים. השלושה, כל אחד לפי חלקו בכתב האישום, מואשמים בעבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף בנסיבות מחמירות, התחזות לעובד ציבור, שימוש במסמך כוזב לצורך ניסיון להוצאת דבר במרמה.

לפי כתב האישום המתוקן, שהוגש בידי עו"ד נעמה תור-זאבי, ב- 13 מהמקרים פעל הדר נגד מתלוננים שונים שהיו לקוחותיו, רבים מהם מרעננה, כאשר אסף מהמתלוננים פרטי מידע על חייהם, זיהה נקודת תורפה ובדה חקירה פלילית בעניין על-מנת לקבל מידיהם במרמה שכר-טרחה עבור טיפול לכאורה בתיקים הפיקטיביים. פעולות אלו, כך נטען, ביצע באמצעות אשתו שאף למדה משפטים.

כתב האישום המתוקן, מתאר כיצד לקוח בו טיפלה השותפה במשרד של עו"ד הדר, עו"ד חדווה שפירא, בנושא גירושין, הוביל את הלקוח להיות קורבן בידי הדר שבדה נגדו כתב אישום פיקטיבי. אף שהמתלונן הגיע למצב כלכלי קשה ביותר לאחר גירושיו, ועו"ד הדר הכירו הכירות מוקדמת, הוא לא בחל ודרש ממנו שכר טרחה על תיק שמעולם לא היה קיים מה שהביא את הלקוח למצב נפשי קשה. כמו כן, אחד הנפגעים שהוסף לכתב האישום המתוקן, חלה בסוכרת בשל שלושת האירועים שעו"ד הדר פברק נגדו מה שהובילו אותו לקריסה רפואית.

 

כמו כן, בית המשפט אסר עליו להסתובב מחוץ לביתו ללא מלווה שהוגדר מראש כמי שמשגיח עליו עד לסיום המשפט.

מעו"ד עמיקם הדר נמסר: "החקירה נעשתה באופן מגמתי ללא שניתנה אפשרות אמיתית או אפשרות בכלל לסתור את הנתונים שנמסרו על ידי המתלוננים. הדברים הוכחשו בחקירה .שאר הטענות ימסרו בבית המשפט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר