קריית הספורט והנופש צילום עזרא לוי
קריית הספורט והנופש צילום עזרא לוי

העירייה ניסתה לחסוך במשרה, קיבלה עשרות פניות ממועמדים לא מתאימים

כחלק מתכנית ההתייעלות של העירייה, פורסם מכרז למנהל רשות הספורט והנופש בתקן סגן מנהל אגף במקום מנהל אגף. לאחר שאף מועמד לא נמצא מתאים, העירייה פרסמה מכרז בתקן המקורי והיקר יותר

פורסם בתאריך: 19.1.20 19:07

עיריית רעננה פרסמה לאחרונה מכרז שני לתפקיד מנהל רשות הספורט והנופש, בתקן של מנהל אגף, זאת לאחר שבמכרז הראשון שפרסמה, בתקן זול יותר, לא נמצא אף מועמד מתאים מבין כעשרים מועמדים שנבחנו לתפקיד.

את המכרז הראשון, פרסמה העירייה כשהודיע אלה ביאר על התפטרותו , לאחר שכיהן בתפקיד מנהל רשות הספורט והנופש כחמש שנים, אך החליט לעזוב לטובת תפקיד בכיר בעיר מגוריו, חדרה. במכרז הראשון, למרות שהגדרתו של ביאר הייתה מנהל אגף, ביקשה העירייה לקצץ בהוצאות ולפרסם את המשרה על תקן של סגן מנהל אגף, תקן נמוך יותר המוזיל באלפי שקלים את השכר החודשי בתפקיד.

לשם השוואה, על פי דו"ח הממונה על השכר העדכני ביותר באתר משרד האוצר, בשנת 2017 שכרם החודשי של מנהלי אגפים בעיריית רעננה נע בין 33,182-25,758 שקלים ברוטו, לעומת השכר החודשי הגבוה ביותר של סגן מנהל אגף בדו"ח, שנאמד ב-19,428 שקלים. שכרו הספציפי של אלה ביאר באותה השנה, עמד על 27,807 שקלים. כך שבקיצוץ תקן מנהל רשות הספורט והנופש ממנהל אגף לסגן מנהל אגף, העירייה הייתה חוסכת עשרות אלפי שקלים בשנה.

כאמור, למרות הניסיון לחסוך בתפקיד, בעירייה מספרים כי הגיעו כעשרים מועמדים שהתראיינו לתפקיד, אך אף אחד מהם לא נמצא מתאים. לכן הוחלט לפרסם מכרז שני לתפקיד, והפעם להחזיר את התקן המקורי, למרות הרצון לחסוך בעלויות.

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "רעננה עיר של ספורט עם עשרות קבוצות תחרותיות, ילדים ונוער. לאחרונה העיר אף ארחה מספר אירועי ספורט לאומיים ורק השבוע הונחה אבן פינה למגרש הבייסבול העתיד להיות החדיש מסוגו בישראל. עיריית רעננה מגייסת במכרז פומבי מנהל לאגף הספורט. כל השנים התקן היה מנהל אגף כפי שנהוג גם בערים מקבילות לרעננה. במסגרת מהלכי ההתייעלות הארגוניים ניסתה העירייה לצמצם את היקפי התפקיד. כיוון שלא הגיעו מתמודדים אשר עמדו בתנאי הסף, הוחלט להחזיר את התקן למנהל אגף. מדובר בתפקיד בעל חשיבות גבוהה תחת תחום אחריותו מנוהלת פעילות הספורט הענפה ברעננה וכל מתקני הספורט בעיר. בשל חשיבות התפקיד הושם דגש רב על בחירת מועמד מתאים וראוי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר