חתול. קרדיט: עמותת חתולי רעננה
חתול. קרדיט: עמותת חתולי רעננה

עצוב: אחרי 15 שנות פעילות, עמותת חתולי רעננה תפורק

בישיבת ההנהלה האחרונה לא נמצא מחליף ליונית גבע, ששימשה כיו"רית. העמותה הפסיקה את פעילותה ותפורק בתוך מספר שבועות. גבע: "תם עידן"

פורסם בתאריך: 20.1.20 08:54

חברי הנהלת עמותת חתולי רעננה החליטו בישיבה שהתקיימה אמש (ראשון) בבית יד לבנים, לשלוח בקשה לפירוק העמותה, לאחר שלא נמצאו מחליפים לבעלי תפקידים בעמותה, ביניהם מחליף ליו"ר יונית גבע. נזכיר כי גבע הודיעה על התפטרותה מהתפקיד, לאחר שחוותה התקפות אישיות בשל תפקידה.

"הגיעו מספר אנשים שרצו את התפקידים ודווקא רצו לשמוע", אומרת יונית, "אבל מנגד הגיעו גם אנשים ממורמרים שהפכו את הישיבה למקום של צעקות וחוסר תרבות. האנשים שהתעניינו פשוט קמו והלכו, ובצדק. אני כיו"ר הכרזתי על פירוק. נכון לעכשיו אנחנו בהפסקת פעילות, זה תלוי ברשם העמותות אבל בערך בתוך חודש אנחנו נפורק. כמובן שנמצא לכל החתולים שנמצאים באומנות בית".

איך את מרגישה?

"זה עצוב, זה לא נעים. זה היה יכול להמשיך כי אנשים הגיעו לישיבה ורצו להחליף אותי, אבל פעילים ממורמרים הפכו את הישיבה לקרקס והבריחו אותם. כמובן שזה כואב. תם עידן".

"תם עידן". יונית גבע. קרדיט_ נטלי פוקס

"לצערי, לא הצלחנו למנוע את הפירוק", אומר צבי נדב רוסלר, ממקימי העמותה שפעלה מעל 15 שנה, "פניתי בפייסבוק ובכתב ואפילו בטלפון לאנשים, ניסיתי לעניין מספר מתנדבים. סך הכל היינו צריכים יו"ר, גזבר ושני חברי הנהלה, והבטחתי שאם נמצא אותם אוכל לתרום גם מניסיוני ולעזור להם. הייתה מועמדת אחת לתפקיד היו"ר, אבל לדעתי חלק הפעילים ניסו לייאש אותה והיא בסוף לא רצתה את התפקיד יותר. עכשיו אראה איך אפשר לשלב מתנדבים אוהבי חתולים במחלקה הווטרינרית".

צבי נדב רוסלר

"זה נורא. כל כך הרבה אנרגיה הושקעה במיזם הזה". צבי נדב רוסלר.

כאחד ממקימי העמותה, איך אתה מרגיש לראות אותה נסגרת?

"זה נורא. כל כך הרבה אנרגיה הושקעה במיזם הזה. הייתי גזבר העמותה במשך שבע-שמונה שנים. עד לפני כמה שנים עוד הייתי חבר הנהלה. כחבר מועצה דאגתי לעמותה לתקציבי עיקור ולתמיכה. יש הישגים פנטסטיים לעמותה, כמו הקמת החתוליה. אולי מתישהו תקום עמותה חדשה, אבל זה קשה. צחוק הגורל, אני בדיוק עזרתי להקים עמותה לחתולים באור עקיבא, אחרי שפנו אליי וביקשו ממני. והנה העמותה שהקמתי ברעננה במקביל – נסגרת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר