הדמיית הנת"צ ברחוב אחוזה, רעננה. צילום נתיבי איילון
הדמיית הנת"צ ברחוב אחוזה, רעננה. צילום נתיבי איילון

מאות הצביעו: האם הגולשים בחרו בעד או נגד הנת"צ?

בהפרש לא גדול, רוב משתתפי המשאל הצביעו בעד תכנית הנת"צ הנוכחית באחוזה, ולא רואים צורך לשנות אותה

פורסם בתאריך: 27.1.20 13:01

לאחר שמאות גולשי "צומת השרון" הצביעו במשאל הנת"צ הגדול, הנה התוצאות: 54 אחוזים מהמצביעים בעד תכנית הנת"צ הנוכחית באחוזה, ולא רואים צורך או הכרח לשנות אותה, בעוד ש-46 אחוז מהמצביעים הצביעו נגד התכנית הנוחכית.

נזכיר כי הסקר עלה בעקבות סדרת הכתבות "לא זזים" של עמליה דואק, שמשודרת בערוץ 12, והחזירה בשבוע שעבר את נושא הנת"צ באחוזה לכותרות. נזכיר כי הנת"צ באחוזה הוא רק חלק קטן מתכנית "מהיר לעיר", שנועדה לפרוש רשת שתחבר 17 רשויות מקומיות בנתיבי תחבורה ציבוריים. ברוידא מתנגד למתכונת הנת"צ הנוכחית באחוזה, ובכתבה נטען כלפיו שהוא "שם ברקס" לתכנית. "אני לא בא ותוקע שום דבר", אמר ברוידא בראיון לעמליה דואק, "אני מסתכל קדימה, מה יהיה בעוד עשר שנים, מה יהיה בעוד בשנתיים. אני מסתכל על התושבים שלי".

ברוידא לא הביע התנגדות לנתיב תחבורה ציבורי ברעננה, אך הוא הביע התנגדות למתכונת הנוכחית בה הנת"צ מוצג, ולביטול 18 פניות מרחוב אחוזה שדורשת המתכונת הנוכחית. ברוידא אף הציע בעבר מתכונת חדשה, בה תתבצע רק צביעה של נתיב שישמש כנת"צ, ולא סלילה מחדש.

את עמדותיו המלאות של ברוידא בנושא ניתן לקרוא כאן

גם ראש העירייה לשעבר, ח"כ איתן גינזבורג שתמך בתכנית, התראיין לכתבה. "רעננה היא לא בועה בתוך המטרופולין. היא חלק מתוך מערך כבישים ודרכים שלם, שצריך לאפשר לאזרחים לנוע מהר ממקום למקום. כל אנשי המקצוע, אגף ההנדסה, יועצי התחבורה, כולם תומכים בדבר הזה".

"בלי הפרויקט הזה, הציבור לא יאמין בתחבורה הציבורית ולא יהיה מוכן לוותר על הרכב הפרטי שלו", הוסיף בראיון איתמר בן מאיר, מנכ"ל חברת נתיבי איילון, החברה המבצעת של הפרויקט, "כל הרעיון של תחבורה ציבורית שיש רשת אחת שמקשרת. אם אחד תוקע את זה, אז כל הרצף לא אפקטיבי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. רענני

    זה יהפוך את אחוזה לרחוב רפאים מבחינה מסחרית, ללא חנייה ועם פקקים, החנויות יסגרו אחת אחת, בכייה לדורות

  2. /

    רוב קטן מאוד , זה רק סקר. החיים בכל השרון הןלכים להיות סיוט בגלל שבמרכזי הערים כפר סבא , רעננה והרצליה יש בקושי 2 נתיבי תחבורה . בלתי אפשרי הנדסית להחזיק באחוזה או בסוקןלוב הרצליה נתיב תחבורה ציבורית . יש שם סוחרים וציבור שרוצה לקנות ולאכול והכול יקרוס. באזור השרון היה צריך קו רכבת תחתית ולא סיוט נתצ.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר