מימין: מנכ"ל עיריית רעננה אריאל הילדסהיימר, ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, גזבר העירייה יוסי מזרחי, ראש אגף הסברה, אסטרטגיה ופרויקטים קובי אלנבוגן
מימין: מנכ"ל עיריית רעננה אריאל הילדסהיימר, ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, גזבר העירייה יוסי מזרחי, ראש אגף הסברה, אסטרטגיה ופרויקטים קובי אלנבוגן

ויצמן או אחוזה? ברוידא הציג את תכניותיו לנת"צ

במסיבת עיתונאים הציג ראש העירייה את פתרונותיו לנתיב התחבורה הציבורי והוסיף: "עם כל הכבוד לפקידי משרד התחבורה, אני לא מתכוון לוותר על איכות החיים ברעננה". ברוידא הציג גם את הרפורמה הכלכלית של העירייה שהביאה לחיסכון של עשרות מיליונים

פורסם בתאריך: 15.7.19 13:46

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, הציג היום (שני) במסיבת עיתונאים את תכניותיו לנתיב התחבורה הציבורי. ברוידא הצהיר כי תכנית נתיב התחבורה הציבורי תשרת נאמנה את תושבי רעננה, וכי שתי האופציות לנת"צ שכרגע עומדות מבחינתו על הפרק הן להעביר את נתיב התחבורה הציבורי ברחוב ויצמן, או להעביר את נתיב התחבורה הציבורי באחוזה, רק באמצעות צביעת נתיב ולא בסלילתו, ובהצבת רמזורים שיאפשרו נסיעה של תחבורה ציבורית בשעות העומס, זאת בכפוף לכך שאורח החיים של תושבי הרחוב והסוחרים לא ייפגע.

"עם כל הכבוד לפקידי משרד התחבורה וברשת מסביב", אמר היום ברוידא, "אני לא מתכוון לוותר על איכות החיים ברעננה. מה שעשו קודמיי בתפקיד, היה קבלת החלטה שגויה לחלוטין. לאפשר סגירה של 24 כניסות לאחוזה. לא אשאיר מאחוריי כתם אדום בהיסטוריה של רעננה. זוהי תכנית הרסנית".

כזכור, הנת"צ מהווה סלע מחלוקת בחודשים האחרונים בין חברת נתיבי איילון, החברה המבצעת של הנת"צ מטעם משרד התחבורה, לבין עיריית רעננה. בשבוע שעבר נפגשו נציגים מעיריית רעננה ומחברת נתיבי איילון, כאשר הפגישה הסתיימה בסערה וללא תוצאות. פגישה נוספת עתידה להתקיים בקרוב, כאשר ברוידא צפוי להציג לחברה את תכניותיו המפורטות לנת"צ.

מלבד הנת"צ, דיבר ברוידא גם על תכנית ההתייעלות הכלכלית בה נוקטת עיריית רעננה מתחילת השנה בשל מצבה הכלכלי, שהוביל לשימוע מצד משרד הפנים בעניין מעמדה כעיר איתנה. לדבריו, העירייה חסכה כמעט 20 מיליון שקלים במספר צעדים כגון ביטול של כ-30 תקני בכירים, פיקוח ואכיפה של מכרזים עירוניים, צמצום ברכיבי שכר וצמצום בצי רכבי הליסינג של העירייה שעמד על 260 רכבים בעת כניסתו של ברוידא לתפקיד.

 

"עורך דין אחד שהיה יועץ משפטי של העירייה גבה בשנת 2015 חצי מיליון שקלים, ב-2016 700 אלף שקלים וב-2018 חצה את המיליון. לא היה פיקוח על המכרזים ועל המחירים שהוצעו לעירייה, שסטו באלפי אחוזים ממחירי עלות", אמר ברוידא".

"בעוד שבועות מספר אנו מתייצבים לשימוע במשרד הפנים", הוסיף, "אשר מבקש לבטל את מעמדה של רעננה כעיר איתנה. רפורמה זו, לצד ניהול של תקציב אחראי וצעדים נוספים שאנו מנהיגים, יסייעו לנו לצלוח את המשבר ולהוביל את העיר לעתיד של צמיחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ס.צ.

    כל הכבוד לראש עריית רעננה .
    סימון מסלול והשארתו לנסיעת רכבים פרטיים לא בשעות העומס פתרון יעיל וזול מכל הסיפור של מהיר לעיר עפ תוכנית משרד התחבורה.
    ראו מה קורה באשדוד .10 שנים ועדיין לא רואים את הסוף.מר רפי סער צא ולמד . טובת העיר חשובה יותר מתוכניות משרד התחבורה ההזויות .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר