דוד יפרח. צילום דוד חזרתי
דוד יפרח. צילום דוד חזרתי

חוזר לכיסא הישן: דוד יפרח נבחר לכהן כיו"ר ועד עובדי העירייה

יפרח, שכיהן 14 שנים כיו"ר עד שהפסיד בבחירות הקודמות לאורנה צדוק, ניצח אותה אמש, בבחירות בהן הצביעו מאות מעובדי העירייה

פורסם בתאריך: 26.2.20 08:52

דוד יפרח הוא יו"ר ועד עובדי עיריית רעננה הנבחר: כך קבעו מאות מעובדי העירייה אמש (שלישי) בבחירות שהתקיימו לתפקיד. יפרח התמודד מול היו"רית המכהנת, אורנה צדוק. יפרח, נכה צה"ל, עובד כיום בעירייה בחצי משרה, כרכז חירום אגפי, בצוות המחלקה לעבודה קהילתית באגף לשירותים חברתיים. כאמור, בבחירות שהתקיימו אמש הביס יפרח את צדוק בעשרות קולות בודדים – 432 הצביעו ליפרח, ו-405 הצביעו לצדוק. "עבדנו קשה, וברוך השם הצלחנו", אמר יפרח, "הרבה התנגדו ובכל זאת, הצלחנו למרות הכל"

זאת לא הפעם הראשונה בה יפרח נבחר לתפקיד יו"ר: יפרח כיהן בעבר במשך 14 שנים כיו"ר ועד עובדי העירייה, עד שהפסיד לצדוק בבחירות הקודמות. במהלך תקופתו כיו"ר, יפרח זכה לביקורת בדו"ח מבקר העירייה של שנת 2016, כאשר סירב לשתף פעולה עם המבקר לצורך ביצוע הביקורת. "יש לציין שבמהלך 22 השנים בהן אני משמש כמבקר העירייה זהו המקרה ראשון של מבוקר שמסרב באופן גלוי ובניגוד להוראות החוק לשתף פעולה עם הביקורת". כתב מבקר העירייה דאז, משה הנדין בדו"ח.

"זה ניצחון של העובדים, הם רצו שינוי",אומר חבר המועצה רחמים שלום שהיה בין תומכיו הבולטים של יפרח, "וקיבלו את השינוי. עכשיו אנחנו מצפים לשחר של יום חדש, אוזן קשבת לעובדים, האפשרות לדאוג לעובדים החדשים ולשמור שמנהלים לא יתעמרו באף עובד, לקדם עובדים, לעשות מכרזים פנימיים ולא כל מכרז לעשות חיצוני, כמובן מה שאפשר, כי אם עובדים רוצים להתקדם שיתנו להם את ההזדמנות הראשונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר