מרוץ רעננה ה-30
מרוץ רעננה ה-30 צילום ארכיון עיריית רעננה

בהלת הקורונה מגיעה לרעננה: העירייה לא תאפשר לזרים להירשם למירוץ העירוני

בהתאם להנחיות משרד הבריאות ועל פי החלטת הנהלת העירייה, זרים שאינם בעלי תעודת זהות ישראלית לא יוכלו להשתתף במירוץ. זרים שכבר נרשמו, יוכלו לקבל רק חלק מכספם בחזרה

פורסם בתאריך: 2.3.20 16:56

עיריית רעננה הודיעה כי לא תאפשר לזרים להירשם למירוץ רעננה שיתקיים ביום שישי, 27 במרץ, זאת בשל ההתפרצות העולמית של נגיף הקורונה. "תושבים יקרים", פורסם בדף הפייסבוק של העירייה, "בהמשך להנחיית משרד הבריאות ועל פי החלטת הנהלת העירייה, לא תתאפשר הרשמה למירוץ רעננה, לזרים שאינם בעלי תעודת זהות ישראלית". בנוסף, העירייה אף הודיעה כי זרים שכבר נרשמו למירוץ, יכולים לבטל את הרישום עד לתאריך 13 במרץ בחצות, אך לקבל רק 50 אחוז מדמי הרישום ששילמו. דמי הרישום למירוץ, נעים בין 100-25 שקלים, תלוי במסלול אליו נרשמים.

נזכיר כי רק לאחרונה, הודיע משרד הבריאות כי עשרה בני אדם בישראל נדבקו בנגיף הקורונה, ביניהם עובד של חברת ההייטק הבינלאומית "אמדוקס", שמשרדיה נמצאים בצומת רעננה.

לחצו כאן לקרוא אודות עובד חברת "אמדוקס" שנדבק בנגיף

המירוץ שצפוי להתקיים בסוף חודש מרץ, הוא המירוץ העירוני, שיתקיים השנה בפעם ה-31 ברציפות, לזכרו של סגן ניר נהרי ז"ל. במירוץ ישנם שני מסלולים: 3 ק"מ ו-10 ק"מ. המסלול הארוך, מסלול ה-10 ק"מ, מתחיל מהפארק העירוני, נמשך מערבה ועוקף את הפארק עד לרחוב ויצמן, ממשיך מזרחה עד לצומת הרחובות ויצמן ועקיבא, יורד דרומה, מתחבר לאחוזה וממשיך מערבה חזרה לפארק.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר