דנה וקובי כשדי' יאיר נתניהו. צילום פרטי, מוטי מילרוד

"הציבור מרגיש שהגענו לתחתית". אביה של דנה כשדי פתח בגיוס המונים למאבק משפטי נגד יאיר נתניהו

עו"ד קובי כשדי פונה לעזרת הציבור בגיוס כספים להליכים משפטיים נגד בנו של ראש הממשלה. היעד: רבע מיליון שקלים. "באותה מידה זו הייתה יכולה להיות הבת שלך, האחות שלך או השכנה שלך", הוא אומר

פורסם בתאריך: 5.3.20 08:54

קובי כשדי, עורך דין שמשרדו נמצא ברעננה ועד לא מזמן תושב העיר, גייס ביומיים האחרונים כמאה אלף שקלים בפרויקט גיוס המונים, כאשר הכסף מיועד למאבק משפטי נגד בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו. השתלשלות העניינים בין משפחת כשדי לנתניהו החלה לפני מספר ימים, כאשר יאיר נתניהו פרסם תמונה של בתו של קובי, דנה כשדי, בחשבון הטוויטר שלו, לצד הציוץ "מישהו יודע מי זאת?", שגרם לרחש רב ברשתות החברתיות, משום שכשדי העלתה תמונה שלה עם בני גנץ לחשבון הפייסבוק שלה לפני הציוץ.

כשדי העלתה פוסט תגובה בנושא, שזכה לתהודה ברשת, אלפי שיתופים, ואף חיזוקים מצד כוכבות כמו לוסי אהריש. אביה של דנה, קובי, פרסם פוסט שגם הוא זכה לאלפי שיתופים, בעקבות הפוסט של בתו. בעקבות הפוסט של קובי כשדי, יאיר נתניהו פרסם מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים כנגד כשדי בחשבון הטוויטר שלו ביום שישי האחרון.

עו"ד קובי כשדי על יאיר נתניהו: "איך אבא אמור להרגיש עם זה? לרוע מזלו, הוא נפל למקום הלא נכון"

כאמור לפני כמה ימים החל קובי כשדי בפרויקט לגיוס תרומות, וגייס נכון לכתיבת שורות אלה כמעט מאה אלף שקלים. הכסף מיועד למאבק משפטי נגד בנו של ראש הממשלה, ונגד "כל כלבי התקיפה, כנופיית הרוקדים על הדם, לברור מתוכם את כל אלה שחצו גבולות, ולתבוע גם אותם", כך נכתב בעמוד הפרויקט.

"יצאנו לדרך עם הפרויקט כי העובדה שהעניין הזה הוא עניין ציבורי כמו שאנחנו מבינים אותו", אמר כשדי ל-"צומת השרון", "דנה נבחרה במקרה. באותה מידה זו הייתה יכולה להיות הבת שלך, האחות שלך או השכנה שלך. אנחנו לא רוצים לעצור רק אצל ראש הכנופיה. אלא לקחת גם את כל כלבי התקיפה שלו לבית המשפט. אנשים שהגיבו, ששיתפו, התגוללו ורקדו על הדם".

למה הצבתם כיעד סכום של רבע מיליון שקלים? לא גבוה מדי?

"תעשה חשבון שכל תביעה שמגישים רק על מאה אלף שקלים זה 2,500 שקל אגרה לבית המשפט. עלויות של עורכי דין, עלויות של חקירות, איתורים ומסירות. כמה תביעות תוגשנה? ככל שיאפשר המימון. תלוי מה יהיו סכומי התביעות, אבל יכולות להיות הרבה תביעות קטנות יחסית, או מעט תביעות עם סכומים גדולים יותר".

הירתמות הציבור המהירה מפתיעה אותך?

"הציבור מרגיש שהגענו לתחתית התחתיות, וצריך לעשות שינוי. הציבור מביע ברגליים את שאט הנפש שלו, מכך שאיבדנו את השפיות ואת צלם האדם".

אתה לא חושש שהעניין הזה יתפוס איזשהו רובד פוליטי?

"אנחנו אחרי הבחירות, אין כאן שום פוליטיקה. נגמרו הבחירות, הציבור אמר את דברו. חלוקת המנדטים היא כפי שהיא. שום תביעה לא תזיז גרם של מנדט".

תגובה מטעם יאיר נתניהו תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש

    לא מובן על מה התביעה בכלל, נשמע מאוד מטומטם כל הסיפור

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר