קורונה. צילום AP

מתקרבים ל-80: מספר הנדבקים ברעננה ממשיך לעלות

מספר הנדבקים המאומתים בנגיף הקורונה ברעננה עלה ל-78. ירידה משמעותית במספר המבודדים בעיר

פורסם בתאריך: 6.4.20 12:14

עלייה נוספת במספר הנדבקים ברעננה: מספר התושבים ברעננה שנדבקו בנגיף הקורונה עומד כעת על 78, כך על פי נתונים שפורסמו הבוקר (שני) על ידי משרד הבריאות. מדובר בעלייה של שלושה חולים ביחס לאתמול, אז מספר החולים עמד על 75. ביום שישי מספר החולים עמד על 73, בחמישי על 69 וביום רביעי על 64.

במקביל, נמשכת ירידה במספר המבודדים בעיר, שכעת עומד על כ-202. מדובר בירידה משמעותית מאז יום שישי האחרון, דאז מספר המבודדים עמד על 314. מגמת הירידה במספר המבודדים נמשכת כבר זמן מה, כאשר רק לפני שבוע מספר המבודדים ברעננה עמד על 476.

ברמי לוי ובמאפייה: פורסמו מקומות חדשים בהם היו חולי קורונה ברעננה

דיווח כי משרד הבריאות "יעקוב באופן הדוק" אחר המצב בעיר

בכפר סבא השכנה, מספר הנדבקים בנגיף מזנק ל-61, ביחס ל-53 נדבקים במוצ"ש. מספר המבודדים עומד על 233. בהרצליה, מספר הנדבקים עומד על 83, עלייה ביחס לאתמול, אז מספר הנדבקים עמד על 79. מספר המבודדים בהרצליה עומד על 342.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אסתר

    אתם צריכים פקחים בבר אילן גולומ בבכיכר ותיראו כמה עוברים על חוקים אנשים ללא מסכה מכוניות בליילה יחסית למצב מסתובבים רואים הכול מהמירפסת אפילו עובדים בבניה כול יום באים ללא מסכות ובנוסף רעש י שעה 6.30 בבוקר איך לא ידבקו אנשים שכך מיתנהלת העיר אנחנו משלמים על אחרים חבל חג שמח בבריאות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר