תחנת רכבת רעננה דרום צילום רכבת ישראל
תחנת רכבת רעננה דרום צילום רכבת ישראל

זה רשמי: קו הרכבת מכפר סבא להרצליה דרך רעננה יפתח ב-1 ביולי

רכבת ישראל הודיעה היום על החזרת הקו, שיפעל בימים ראשון עד חמישי, בשעות 21:00-6:00. באמצעות החלפת רכבות בהרצליה ניתן יהיה לנסוע לתל אביב וליעדים נוספים בצפון ובדרום

פורסם בתאריך: 21.6.20 17:32

רכבת ישראל הודיעה היום על החזרת קו הרכבת מכפר סבא, דרך רעננה לתחנת הרצליה. הקו יחל לפעול החל מיום רביעי, 1 ביולי, בתדירות של שתי רכבות בשעה לכל כיוון (בשעות שיא), בין תחנות כפר סבא נורדאו להרצליה, עם עצירה בתחנות הביניים הוד השרון סוקולוב, רעננה דרום ורעננה מערב.

הקו יפעל בימים ראשון עד חמישי, בשעות 21:00-6:00. "באמצעות החלפה בתחנת הרצליה, ניתן יהיה להגיע מתחנות אלה אל תל אביב ויעדים נוספים בצפון ובדרום", מסרה הרכבת.

נזכיר שברכבת ישראל אישרו לצומת השרון שפעילות הקו שהיה אמור להיפתח בבסוף אוגוסט, תוקדם ליולי, אך לא התחייבו על תאריך מדוייק. כפי שדיווחנו בתחילת החודש, הקו צפוי היה להפתח כאמור רק בסוף חודש אוגוסט בשל עבודות חישמול המסילה, כשבמקביל מסילת השרון לכיוון מזרח נותרה גם היא סגורה בשל עבודות תחזוקה, מה שהיה מותיר את תושבי האזור תקועים בלי רכבות.

בשורות טובות לתושבים: קו הרכבת להרצליה ייפתח בחודש יולי הקרוב

הרכבת אמורה לחזור לפעילות מחר, יום שני, ולצד זה הודיעה היום הרכבת על שינויים נוספים: מידי יום שישי ומוצאי שבת בלבד, תנועת הרכבות בקו באר שבע-ראשל"צ משה דיין-ראש העין צפון (קו הנגב המערבי) תופעל בין תחנות באר שבע ואשקלון בלבד, ותחנות אשדוד עד הלום, יבנה מערב, ראשל"צ משה דיין, חולון ובת ים תיסגרנה. כמו כן, תנועת הרכבות בקו תסתיים מידי ערב בימי השבוע בשעה 21:00 (בקירוב).
רכבות בקו הפרברי הנוסע בין תחנות בנימינה-אשקלון תסיימנה את נסיעתן מידי ערב בימי השבוע (א'-ה'), החל מהשעה 18:00, בתחנת רחובות (במקום בתחנת אשקלון). השירות בקו זה לתחנות אשקלון אשדוד ויבנה מזרח יחודש מידי בוקר בשעה 6:00.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שי

    ספק אז הדבר יקרה ב 1 ביולי, עד כה אין זכר לענין בלוח הזמנים של הרכבת.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר