יפה וז'וזו דריי ואלי אלוש
יפה וז'וזו דריי ואלי אלוש

למרות הקשיים והפריצה: ז'וז'ו ויפה ממסעדת בהרט מסייעים במזון מבושל לנזקקים

"אני לא יכולה לחשוב על כך שיש אנשים שאין להם מה לאכול", אומרת יפה דריי. פרט לסיוע לנזקקים במנות ארוזות הם מזמינים את מי שזקוק לכך לבוא אחר הצהרים ולקבל את התבשילים שנשארים

פורסם בתאריך: 5.11.20 09:04

למרות הקשיים הגדולים בשל משבר הקורונה, ולמרות שלפני מספר שבועות פרצו להם למסעדה, ז'וז'ו (יוסי) ויפה דריי, ממסעדת בהרט באזור התעשייה ברעננה, מעניקים סיוע של ארוחות חמות למעוטי יכולת ברעננה.

זה התחיל כאשר חבר המועצה אלי אלוש פנה אליהם וסיפר שיש תושבת מבוגרת שאין לה אוכל. הם לא חשבו פעמיים ומיד ארזו לה קופסאות של אוכל מבושל. "אני לא יכולה לחשוב על כך שיש אנשים שאין להם מה לאכול וברגע שאלי בא ואמר לנו שיש קשישה שאין לה מה לאכול, לא חשבתי פעמיים ומיד אימצתי אותה לליבי", מספרת יפה דריי. "אנחנו עוזרים למי שאנחנו יכולים ולא זורקים אוכל. את המקום אנחנו סוגרים בשעה 16:00 ומי שרוצה יכול לבוא ולקחת מהתבשילים שנשארו". ז'וז'ו מוסיף: "כואב לי הלב שיש אנשים שאין להם מה לאכול וכשביקשו מאיתנו לתרום, לא חשבנו פעמיים. בעזרת השם למרות הקשיים שגם אנחנו סובלים מהם, כשאנחנו רואים אישה קשישה שאין לה מה לאכול, אנחנו מיד עוזרים ונרתמים".

"גם ככה אין פרנסה". נפרצה מסעדה ברעננה שסגורה בגלל המשבר | צפו בפורץ

מסעדת בהרט היא מסעדה מאוד מוכרת בעיר, היא מוכרת אוכל מבושל וגריל. כזכור, לפני כחודש, ביום שישי, קצת אחרי חצות, נפרצה המסעדה ברחוב הסדנא 2 באיזור התעשייה ברעננה. מהקופה נגנבו כ-900 שקלים במזומן ובנוסף לכך אופניים חשמליים שמשמים לשיחויות. למחרת הגיעו הפורצים פעם נוספת למקום, על מנת לנסות לחפש את הסוללה של האופניים. "לא מצאו את הפורץ, אבל ממשיכים הלאה, אין לנו ברירה, שזה יהיה רק בממון ולא בנפש", אומרת בכאב יפה.
אלוש אמר: "אני מבקש להודות ליפה וז'וז'ו ממסעדת בהרט על היענותם המיידית של שני הצדיקים הללו לבקשתי לסייע לנזקקים תושבי העיר המצויים במצב קשה של חוסר במזון בסיסי . זה לא פשוט להיות במצב של נתינה בימים אלו, וז'וז'ו ויפה נעתרו מיידית לכל פניה שביקשתי עבור נזקקים. לעזור גם כשהמצב לחוץ מצביע על גדלות נפש אדירה. בעיקר לאחר שהעסק שלהם נפרץ לפני כחודש ונגנבו ממנו כספים רבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר