עו"ד אלי אלוש. צילום יאיר גרזון
עו"ד אלי אלוש. צילום יאיר גרזון

הפתעה: המבקר הגדול של ברוידא, אלי אלוש, חזר לקואליציה

אלוש עזב את הקואליציה לפני כשנה וחצי בעקבות קיום מצעד גאווה בעיר, ומאז ביקר רבות את ראש העירייה. על חזרתו לקואליציה אמר: "חזרתי לאור המצב הכלכלי, החברתי והבריאותי השורר במדינה בכלל וברעננה בפרט"

פורסם בתאריך: 12.1.21 11:54

אחרי שהשמיע דברי ביקורת רבים נגד העירייה העומד בראשה חיים ברוידא, סידר חבר המועצה אלי אלוש הפתעה פוליטית, כאשר אתמול בערב חזר לקואליציה אותה עזב לפני כשנה. בהודעה שפרסמה העירייה אמר ברוידא כי הוא "שמח על הבחירה של אלוש לחזור לקדמת העשייה ברעננה ולתרום למען שגשוגה של העיר". אלוש אמר כי חזר לקואליציה לאור המצב השורר כיום במדינה וברעננה בפרט ובקשתו של ראש העירייה.

"לאור המצב הכלכלי, החברתי והבריאותי השורר במדינה בכלל וברעננה בפרט ולאור העלייה במספר הפניות הרבות שאני מקבל מדי יום ביומו מניצולי שואה, מקשישים אלמנות ואימהות חד הוריות, בבקשות לעזרה ובמציאת פתרונות לבעיותיהם הכלכליות והאחרות", אמר אלוש, "החלטתי להיענות לפנייתו של ראש העיר להצטרף ולסייע לתושבים ולבעלי העסקים הכורעים תחת הנטל הכלכלי הקשה. התמודדתי למועצת העיר כראש הרשימה הדתית, מתוך רצון לשנות ולעשות למען העיר שלי ותושביה, דתיים וחילוניים כאחד. במשך השנתיים האחרונות הוכחתי במעשים, כי אני פועל כמצופה מנבחר ציבור אשר יודע להעריך את הציבור ולהשיב לו כגמולו הטוב. הוכחתי שהאינטרסים האישיים שלי אינם מעבירים אותי על דעתי. לא היססתי לוותר על תפקידים וזכותי לכהן כסגן ראש עיר, כאשר התבקשתי לפעול בהתאם לדעת תורה ולמען שמירת העקרונות החשובים לציבור בוחריי".
איך תוכל לשבת בקואליציה עם ראש העירייה שביקרת אותו לא מעט?
"הייתה לי ביקורת כאיש אופוזיציה על כל מיני דברים לגיטימיים וזו עבודתו של נבחר ציבור שצריך לבקר את מה שלא נראה לו. אבל שמים את כל המחלוקות בצד וזה הזמן לאחדות ולשלב ידיים. זה לא זמן לפוליטיקה ומלחמות, זה הזמן לבוא לקחת אחריות ולפעול".

קיראו גם:

בעקבות מצעד הגאווה: יו"ר הסיעה הדתית הגדולה במועצה פרש מהקואליציה

אתה יודע כבר מה הסמכויות שתקבל?
"מבחינת תפקידים וועדות? אני משאיר זאת לשיקול דעתו של ראש העירייה. הייתי רוצה לעסוק בקידום העסקים ולסייע לאלמנות וחד הוריות, מה שאני עושה גם היום".
אלוש פרש מהקואליציה ביוני 2019 בעקבות קיום מצעד גאווה בעיר. בנובמבר 2019 הודיע אלוש על חזרתו לקואליציה לאחר שקיבל את ברכת הדרך ברכה מרב העיר יצחק פרץ, זאת על מנת לחזק את הסטטוס קוו. למרות זאת לבסוף נשאר באופוזיציה וזאת לאור התנגדות של מספר חברים שהיו באותה תקופה בקואליציה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר