לוח המודעות ברעננה עם המודעות הקוראות לחקור את מות אהוביה סנדק ז"ל

רחוב אחוזה: המודעות נגד אלימות כלפי נשים כוסו במודעות לחקירת מות אהוביה סנדק ז"ל

רק לפני מספר ימים ניתלו באישור העירייה על לוחות מודעות ברחוב אחוזה מודעות במסגרת המאבק נגד אלימות כלפי נשים. תושבים שעברו אתמול ברחוב הופתעו לגלות שרק המודעות האלה כוסו במודעות אחרות

פורסם בתאריך: 21.1.21 12:14

תושבים בעיר מתלוננים שמישהו הוריד את המודעות אשר קוראות לשיח ציבורי בנושא רצח נשים על ידי בני זוגם לעודד נשים לפנות לעזרה ולהקצאת תקציב ראוי מהממשלה למאבק נגד אלימות כלפי נשים. במקום מודעות אלו נתלו שלטים אשר קוראים להקים וועדת חקירה ממלכתית שתבדוק את נסיבות מותו של אהוביה סנדק ז"ל. המודעות בנושא האלימות כלפי נשים נתלו לפני כשבוע על לוחות ברחוב אחוזה, בעקבות פנייה של הפעילות בתל אל כהן ורינת עלימה אל ראש העירייה, חיים ברוידא, שהסכים להקצות להן את הלוחות.
כהן פרסמה לפני מספר חודשים פוסט בפייסבוק, ולאחר פנייה חוזרת שלה לעירייה נוצר שיתוף פעולה שבסופו הוקצו להן מספר לוחות מודעות לטובת הפרויקט שמטרתו להגביר את המודעות ולשנות את השיח והאווירה במדינה. תושבים אשר עברו אתמול (רביעי) בסמוך ללוחות גילו שמישהו החליט להסיר את כל המודעות שנתלו ובמקום זה נתלו מודעות אחרות. "עברתי במקום והפתיע אותי לראות שעל לוחות המודעות שעד יום קודם היו תלויות מודעות בנושא שיח הנשים, נתלו מודעות אחרות", מסבירה תושבת מהעיר, "זה ישר הקפיץ לי את הלב, כי הפרסום של הנשים שנרצחו היה מאוד חשוב ולא היה מספיק זמן ולדעתי לא הרבה אנשים ראו אותו. הרגשתי שזה סוג של אלימות וזילזול בחיי נשים".

שלטי מחאה נגד אלימות כלפי נשים על לוח מודעות ברעננה צילום בת אל כהן

שלטי מחאה נגד אלימות כלפי נשים על לוח מודעות ברעננה צילום בת אל כהן

בת אל כהן ביקשה להוסיף: "עצוב היה כשהודיעו לי על כך, לגלות שעבודה של שעות שמטרתה להעביר מסר נגד רצח ואלימות נגד נשים, הוחלפה במודעות אחרות. מדובר בתליית שלטים רק על הלוחות שלנו בעוד שיתר הלוחות בעיר נותרו ריקים. לצערי, אני יודעת שמדובר במשהו מכוון נגד נשים. כנראה לאנשים לא היה נוח עם המיצג הזה שנמצא להם מול הפנים ולכן החליטו להשחית אותו. זה לא ירפה את ידנו ואנחנו נמשיך לפעול בעקביות וללא כל מורה ופחד נגד פגיעה ורצח בנשים. להפך, זה רק מחזק אותנו לעשות פעילויות נוספות".
מעיריית רעננה נמסר: "מדובר באירוע עברייני והמודעות הוסרו תוך זמן קצר על ידי העירייה. הנושא נמצא בבדיקת מחלקת הביטחון של העירייה בכדי למצוא את האחראים לדבר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר