חיים ברוידא, ניר קריסטל. צילומים יח"צ, איציק קנטי
חיים ברוידא, ניר קריסטל. צילומים יח"צ, איציק קנטי

"מרגיש כמו החלטה פוליטית" | תפקיד יו"ר ועדת תנועה נלקח מקריסטל, היו"ר החדש: ברוידא

כך נחשף בתשובה לשאלה בישיבה האחרונה של מועצת העיר. בעבר ויתר קריסטל, סגנו וממלא מקומו של ברוידא, על תפקיד מחזיק תיק הפארק, לדברי מקורביו מאחר ו"נעשו כמה פעולות שלא תואמו עם ניר"

פורסם בתאריך: 15.2.21 08:45

תפקיד יו"ר וועדת התנועה אשר הופקד בידיו של ממלא מקום וסגן ראש העירייה ניר קריסטל, בין היתר לאור כך שהוא מחזיק תיק התחבורה, נלקח ממנו לאחרונה. כך נחשף בישיבת הנהלת העיר שהתקיימה בשבוע שעבר, וכן פורסם בדף הפייסבוק 'פורום תושבים רעננה' בניהולו של אבי גבע. ועדת התנועה היא ועדה מקצועית שדנה בענייני התנועה בעיר, הסדרי חניה, בטיחות ועוד.
כאמור, במהלך ישיבת ההנהלה, עדכן ראש העירייה חיים ברוידא את החברים על השינויים שביצע בוועדות השונות בעירייה. במהלך העדכון, שאל קריסטל את ברוידא מדוע הוא לא מעדכן שתפקיד יו"ר הוועדה נלקח ממנו, והועבר לראש העירייה עצמו. לאור שאלת קריסטל, ברוידא עדכן את החברים, אך לטענת הנוכחים הוא לא ציין את הסיבה. לטענת מקורבים לקריסטל, זו לא פעם ראשונה שמתרחשים שינויים בתפקידיו של קריסטל ולפני כשנה וחצי הוא ויתר על תפקיד מחזיק תיק פארק רעננה. "הם לא שדרו על אותו גל בנושא הפארק, נעשו כמה פעולות שלא תואמו עם ניר והוא לא אהב זאת ולכן הוא החליט לעזוב", מספר מקורב לקריסטל. "לגבי לקיחת תפקיד יו"ר וועדת התנועה, זה מרגיש כמו החלטה פוליטית".
ניר קריסטל בחר שלא להגיב לדברים. לא התקבלה תגובת העירייה.

גורם מסביבתו של ראש העירייה ציין כי התיק נלקח מניר קרסיטל מאחר ו"הוא לא שידר על אותו קו עם ראש העירייה. מדובר בתקופה מאוד רגישה ויש הרבה מאבקים מול נתע, רכבת ישראל ומשרד התחבורה ולכן ראש העיר החליט לקחת את זה לידיו וללוות את זה באופן אישי", אמר אותו גורם.

קיראו גם:

קרע בצמרת העירייה בין ברוידא לקריסטל שטוען: "ראש העיר עושה כל שביכולתו כדי להכשיל אותי בתפקידי"


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר