אבינועם-גרנות.-צילום-עזרא-לוי
אבינועם-גרנות.-צילום-עזרא-לוי

הלך לעולמו אבינועם גרנות, בעבר מנהל התיכונים מטרווסט ואביב

גרנות ז"ל נפטר ממחלה קשה בגיל 73. היה בעבר גם חבר מועצת העיר בכפר סבא והתמודד על ראשות העיר. בשנת 2017 הוגש נגדו כתב אישום על הטרדות מיניות של צעירים אותם אסף לרכבו

פורסם בתאריך: 24.5.21 08:17

אבינועם גרנות, מי שניהל את התיכונים מטרווסט ואביב ברעננה, היהי חבר מועצת העיר בכפר סבא ואף התמודד בעבר על ראשות העיר, הלך בשבת לעולמו בביתו בכפר סבא. גרנות ז"ל, בן 73 במותו, נפטר ממחלה קשה. ב-1991, לאחר מספר תפקידי ניהול במערכת החינוך במקומות שונים בארץ  ושליחות בחו"ל, החל לכהן כמנהלו הראשון של תיכון מטרווסט ברעננה. בשנת 1998 יצא לשליחות שנייה מחוץ לישראל, כמנכ"ל בית הספר העברי "מגן דוד" במקסיקו סיטי. בשנת 2000 החל לכהן כמנהלו הראשון של תיכון אביב ברעננה. את בית הספר בנה כשני אשכולות: אשכול של מגמות בתחומי המדעים, ואשכול המגמות אמנות פלאסטית ותיאטרון.

בשנת 2003 הקים את התנועה "כפר סבא מתחדשת" והתמודד על ראשות העיר, הוא כיהן כיו"ר ועדת החינוך ומחזיק תיק החינוך. במהלך הקדנציה ההיא, עבר לאופוזיציה ויצר את סיעת "הירוקים". מינואר 2004 היה ראש מינהל החינוך בחולון במשך כשש שנים עד שנת 2010.

ביוני 2017 הוגש נגד גרנות כתב אישום על פיו הטריד מינית מספר בחורי ישיבות שאותם אסף ברכבו כטרמפ. מהאישום שפורט בבית משפט השלום בפתח תקווה עלה כי לפחות בארבע הזדמנויות שונות הוא עצר את רכבו בכניסה או ביציאה של העיר אלעד, והציע לתלמיד הישיבה שעמד שם לעלות לרכבו כ"טרמפ" למחוז חפצו. במהלך הנסיעה הטריד לכאורה את הנוסע שישב לידו. מהפרקליטות נמסר: "הנאשם הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון, בכתב אישום מתוקן, בביצוע שתי עבירות של מעשה מגונה ובעבירה אחת של ניסיון לבצע מעשה מגונה. בגין אלה נידון המערער ל 10 חודשי מאסר לריצוי בפועל ולהפעלת מאסר מותנה בן חודשיים, בחופף ובמצטבר ובסך הכל 14 חודשי מאסר, בניכוי ימי מעצרו. כן הוטלו על המערער 12 חודשי מאסר על תנאי ופיצויים למתלוננים בסך 6,000 ₪. גרנות הגיש ערעור על חומרת העונש וביקש להמיר את המאסר על תנאי לעונש בעל אופי שיקומי או עבודות שירות. בי"מ קיבל את ערעורו והחליט לחפוף את כל תקופת המאסר על תנאי לתקופת המאסר בפועל".

קיראו גם:

תלמיד לשעבר של גרנות: "הייתי בשוק כשראיתי את השם שלו בכתבה"


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר