אמי"ת כפר בתיה. צילום עזרא לוי
אמי"ת כפר בתיה. צילום עזרא לוי

משרד החינוך הגיש תלונה נגד המנהל שיידה אבנים, התלמידים תומכים בו

המשרד הגיש תלונה במשטרה, תלמידים ובוגרים שלחו מכתב לשר החינוך בו הביעו תמיכה במנהל ודרשו לבטל את התלונה

פורסם בתאריך: 24.5.21 15:04

משרד החינוך הגיש ביום חמישי האחרון תלונה במשטרה כנגד מנהל בית הספר התורני מדעי כפר בתיה, שתועד מיידה אבנים על ערבים בעיר לוד, בסרטון שנחשף ב"כאן". אתמול היום קיבל המנהל חיזוק מבוגרים של בית הספר ומתלמידים, שקראו למשרד החינוך ולשר החינוך יואב גלנט, לבטל את התלונה. "אנו מאות של תלמידים, דורות שלמים, שחונכו על ידו – הן כשהיה מחנכנו והן כשהיה מנהל בית הספר שלנו במשך שנים", כתבו התלמידים והבוגרים. "ערכים של אהבת הארץ, עזרה לזולת, סיוע לחלש ודוגמה אישית של מנהיגות, אלו הן רק מעט מן הערכים עליהם חונכנו על ידו ואותם ספגנו במשך שנים ממנו. יותר משהיה מורה או דמות מקצועית, היה הרב מורה לחיים, מחנך לדוגמה אישית, יש שיאמרו אפילו אבא. היה לנו קשר אישי עם המנהל – שיחות אישיות, התעניינות בלתי פוסקת בתלמידיו. לימוד פרטני ושעות של השקעה הוא נתן בנו. דלת משרדו הייתה תמיד פתוחה בפני כל תלמיד שהייתה לו בעיה, ידענו שנוכל למצוא אצלו אוזן קשבת וכתף תומכת לכל בעיה בה נתקל".

עוד הם מציינים שמאות מתלמידיו משרתים בשירות משמעותי בצה"ל – ביחידות קרביות ויחידות מודיעין וסייבר עיליות. "כך חונכנו, לתרום מעצמנו למען עם ישראל ולהשקיע ולתת מעצמנו כמה שיותר. אהבת הארץ ועזרה לזולת הם ערכים שהטמיע בנו ואותם ינקנו במשך השנים בהם התחנכנו במוסד זה", כתבו. כתלמידים התנדבנו בבית לוינשטיין ותרמנו לקהילה, כי כך חונכנו. הרב הוא דוגמא ומופת לכך – השאיר את ילדיו ואשתו בבית ונסע ללוד תוך סיכון אישי של חייו והלך להגן בגופו על יהודים שנזקקו להגנה מצילת חיים. זו דוגמה אישית למסירות, אכפתיות ועשיה למען האחר. של אדם שמחנך ואומר – וגם עושה. דוגמה אישית. אנו גאים להיות תלמידיו ובדרך זו נחנך גם את ילדינו".

קיראו גם:

"נקלענו לאירוע קשה". מנהל ביה"ס המדעי תורני אמית כפר בתיה תועד מיידה אבנים בלוד

כזכור, מנהל בית הספר המדעי תורני בקרית החינוך אמית כפר בתיה, נקלע להתפרעויות בעיר לוד ותועד מיידה אבנים לעבר ערבים שהתפרעו, כך פורסם בתוכנית 'הבוקר הזה' בכאן רשת ב'. על פי הפרסום התקרית אירעה ברביעי שעבר ותיעוד מההתפרעויות, פורסם בעמוד היוטיוב של כאן בסדרה "דוקתויים" במוצאי השבת. בהודעה שפרסם המנהל להורים צוין שהוא נשלח לסייע למשפחה יהודיה ובדרך לשם נקלע לאירוע זריקת אבנים. הוא הוסיף שהייתה זו טעות בשיקול דעת ובדיעבד הוא לא היה צריך לנסוע לשם.
ממשרד החינוך נמסר: "משרד החינוך מצפה ומנחה את כל עובדי ההוראה לפעול רק לפי חוק. הוגשה תלונה בעניין לפי הנחיית הגורמים המשפטיים. לרשויות האכיפה יש את הכלים לחקור את האירוע, ומשרד החינוך יפעל כפוף להנחייתם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכאל אביסדיד

    ‏הוא אחד המנהלים הטובים שיש לנו במדינת ישראל.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר