אריה פרידמן, צילום פרטי

אריה פרידמן נבחר לקדנציה נוספת כיו"ר המועצה הדתית רעננה

על ייעוד המועצה הוא אמר: "תפקידנו לאפשר לכל מי שמעוניין להינשא, ללאכול כשר, לטבול – לעשות זאת. איננו אחראים על דרך חייהם ביום יום"

פורסם בתאריך: 10.3.22 08:13

חברי מליאת המועצה הדתית ברעננה בחרו בישיבה חגיגית השבוע באריה פרידמן כיו"ר המועצה הדתית רעננה. ביום ראשון השבוע התקיימה ישיבתה הראשונה של המליאה החדשה, שבחרה ביו"ר המועצה המכהן לקדנציה נוספת בתקציב. בישיבה נכחו רב העיר הרב יצחק פרץ וראש העירייה חיים ברוידא.

במהלך הישיבה חתמו החברים החדשים על הצהרת אמונים למדינת ישראל ולחוקיה ועם סיום הליך ההצהרה הוכרזו רשמית שמות חברי המליאה החדשים: הרבנית אושרה קורן, ארני בלר, דבי צירינג, יהודית קצין, אבי טילמן, אמנון כהן, דודי גוטמן, אריאל רפאל ואריה פרידמן.

פרידמן, איש עסקים וסגן ראש העירייה לשעבר, נבחר לראשונה לתפקיד בשנת 2014. בדבריו הודה לשר לשירותי דת מתן כהנא, לרב העיר הרב יצחק פרץ ולראש העירייה חיים ברוידא על הקמת ההרכב החדש ולראשי הסיעות במועצת העיר על בחירת נציגיהם. פרידמן פנה לחבריו במליאה והודה להם על הסכמתכם לשרת את תושבי רעננה בהתנדבות מלאה. יצוין כי תפקיד היו"ר הינו תפקיד בתשלום.

 

פרידמן פרס בדבריו את החזון שלו בנוגע לייעוד המועצה הדתית: "תפקידנו הוא לאפשר לכל מי שמעוניין להינשא, לכל מי שמעוניין לאכול כשר, לכל מי שמעוניין לטבול – לעשות זאת. איננו אחראים על דרך חייהם או על קיום המצוות שלהם בחיי היום יום. אנו אחראים על יצירת האפשרות עבורם לקיים מצוות במסגרת ההלכה ובתחום סמכותנו – נישואין, טוהרה, כשרות ושבת".

יש לציין כי המועצה הדתית רעננה בראשותו של פרידמן זכתה בפרס השר לשירותי דת על "הצטיינות כספית ומנהלית" וזאת לאחר שבתוך שנתיים מיום היבחרו הצליח פרידמן למחוק גרעון מצטבר של קרוב למיליון שקל ולעבור לעודף בדו"ח הכספי של המועצה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר