ונדליזם בגינת משחקים ברעננה, צילום מהפייסבוק של עיריית רעננה
ונדליזם בגינת משחקים ברעננה, צילום מהפייסבוק של עיריית רעננה

מקומם: אלמונים ביצעו מעשי ונדליזם בסוף השבוע בגן משחקים ברעננה

אלמונים ריססו בלילה שבין שישי לשבת אבקה כימית ממטף כיבוי על מתקנים בגן משחקים ברחוב מניה שוחט בשכונת לב הפארק ברעננה

פורסם בתאריך: 20.6.22 12:23

אלמונים ביצעו מעשי ונדליזם בסוף השבוע בגן משחקים ברעננה. מדובר במקרה שהתרחש בלילה בין שישי לשבת בגן משחקים לפעוטות ברחוב מניה שוחט בשכונת לב הפארק ברעננה. על פי העירייה, בני נוער ריססו לכל עבר אבקה כימית ממטף לכיבוי אש על המתקנים ומשטחי הגומי. עובדי עירייה שהוזעקו למקום פעלו לנקות את האבקה על מנת למנוע את פיזורה בחלל האוויר ופגיעה בילדים הקטנים שמשחקים בגן. בעירייה ציינו כי יפעלו כדי לאתר את הנערים שביצעו את המעשים, וכן יקיימו הסברה בבתי ספר.

ראש העירייה חיים ברוידא התייחס למקרה ואמר: "עצוב היה לקום בבוקר ולחזות בוונדליזם שבוצע בגינת משחקים. העירייה תעשה מאמץ לעלות על עקבות הנערים. גם תבוצע הסברה במוסדות החינוך. אבל אני מצפה, שגם הורים ישוחחו בעניין עם ילדיהם".

תושבים רבים התרגזו נוכח מראות הוונדליזם, הגיבו בכעס וקראו להעניש את האחראים. "מכעיס ביותר. מקווה שיענשו בהתאם ומייד", כתבה תושבת אחת. תושבת אחרת סברה כי המעשה משקף חוסר חינוך. "זו הבבואה המשתקפת מחינוך לקוי ואי הצבת גבולות. כשאין סמכות הורית והכל מותר אז אין פלא שאלה התוצאות".

תושבת נוספת דיברה על העונש הראוי למי שייתפס. "החופש טרם התחיל … לאן הגענו, להציב מצלמות בכל מקום. מקומם, מרגיז, בושה וחרפה. השעמום מביא לידי ונדליזם. כשימצאו העבריינים להענישם בעבודות למען הציבור לתקופת החופש ולחייב את ההורים בהוצאות הנזק המביש…". תושבת אחרת הסכימה עם גישה עונשית זו וכתבה: "אסור להתייחס לתופעה כשובבות נעורים – עליהם לתת את הדין ולשלם את המחיר בעבודות שרות. רשות הכלל להנאת התושבים ניתנה ואסור שיהפוך למקום הפקר ונערים חסרי גבולות".

 

 

תושב אחר סיפר כי ימים ספורים קודם לכן אירע מקרה דומה. "גם בשביל בין הפרדסים לבין גולדה מאיר ריססו את כל השביל באבקה של מטף כיבוי כבר לפני שבוע", כתב.

כזכור, רק לפני שלושה חודשים דווח באתר צומת השרון רעננה על מעשי ונדליזם חמורים בחורשה בשכונת שבזי ברעננה, שהוקמה לזכרו של טוראי רועי חסן מרעננה שנהרג בתאונת דרכים, בעת מילוי תפקידו בשנת 1998. אז – במהלך לילה של השתוללות וזריעת הרס ברכוש ובצמחיה בחורשה – בני הנוער על פי החשד שרפו נדנדות ושולחן פיקניק ועקרו עץ זית.

יש לציין כי רק לפני פחות מחודשיים הודיעה העירייה על תוכנית עבודה למניעת אלימות, סמים ואלכוהול בעיר. התוכנית, אותה הציגה אז העירייה, אמורה להתמקד בהסברה ומניעת ונדליזם, אירועי אלימות, וצמצום צריכת סמים ואלכוהול בעיר. אולם, כאמור, עד שתוצאות תוכנית זו יראו בשטח, עוד בילוי של בני נוער בגן ציבורי בסוף השבוע האחרון הסתיים במעשי ונדליזם וגרימת נזק.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר