מרכז רפואי שניידר צילום זאב שטרן
מרכז רפואי שניידר צילום זאב שטרן

נער מורדם ומונשם לאחר שנפל מגובה ברעננה

צוותי מד"א הוזעקו לחצר בניין ברחוב נעמי שמר לאחר דיווח על נער שנפל מגובה. הוא פונה מורדם ומונשם, ואושפז במצב קשה במרכז שניידר לרפואת ילדים

פורסם בתאריך: 21.8.22 08:09

נער נפל מגובה הלילה (בין שבת לראשון) ברעננה ופונה למרכז הרפואי מאיר במצב קשה עם חבלה רב מערכתית. ממד"א נמסר: "בשעה 00:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על נער שנמצא בחצר בניין ככל הנראה לאחר שנפל מגובה, ברחוב נעמי שמר ברעננה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני במקום ופינו אותו למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית, מורדם ומונשם".

פאראמדיק מד"א אמיר דהרי סיפר: "ראינו בחצר הבניין נער כבן 14 שוכב מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמה, ופינינו אותו בדחיפות תוך המשך טיפל לבית החולים כשמצבו קשה".

ממאיר נמסר כי הנער הועבר למרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקוה עם פגיעה מוחית. משניידר נמסר כי מצבו של הנער מוגדר אנוש והוא מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ במרכז שניידר.

 

מוקדם יותר בשעות הערב פונתה למאיר ילדה בת חמש שנפלה מגובה ביישוב עמנואל בשומרון. ממד"א נמסר: "בשעה 16:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על ילדה שנפלה מגובה של כארבעה מטרים בבית בעמנואל. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול ופינו אותה למאיר, במצב בינוני, עם חבלות בפנים ובגפיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר