צילום של אדם אזוק באזיקים, BrianAJackson depositphotos.com

בעט בעובדת: כתב אישום נגד צעיר בן 23 על שוד חנות תכשיטים באחוזה

הצעיר מואשם ששדד את החנות באלימות יחד עם אדם נוסף. סניגורו: "מבלי להמעיט ממעשה העבירה וחומרתה, סרטון מצלמות האבטחה וכתב האישום אינם חזות הכל"

פורסם בתאריך: 28.8.22 08:42

כתב אישום הוגש כנגד צעיר מראש העין לאחר ששדד עם אדם נוסף חנות תכשיטים ברעננה. פרקליטות מחוז מרכז הגישה השבוע לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד ד' (23) מראש העין, לאחר ששדד עם אדם נוסף חנות תכשיטים ברעננה. לנאשם יוחסו עבירות של שוד בנסיבות מחמירות; זיוף סימני זיהוי, הפרת הוראת חוקית ונהיגה בלי רישיון נהיגה.

מכתב האישום שהגישה עו"ד בת אל גססה, עולה שב-16.08.22 בשעה 10:16, עת היה אמור להיות במעצר בית, הגיע ד' עם אדם נוסף, לחנות תכשיטים ברעננה עם חפץ שנחזה לאקדח. עם כניסתם לחנות, שלף האדם הנוסף את האקדח וכיוון אותו לעבר העובדות שנכחו במקום. כאשר אחת מהן ניסתה לקרוא לעזרה, איים עליה ואמר: "אני אגמור אותך", תוך כדי שהיכה אותה. בשלב זה החלו השניים למלא את השק שהביאו עמם בתכשיטים תוך שהם מנפצים את זכוכיות הדלפק ומשאירים הרס רב בחנות. כאשר ביקשו השניים לצאת מהחנות, לא הצליחו לפתוח את הדלת, אז כיוונו אקדח לעברה של אחת העובדות, החלו למשוך בשערה, לבעוט בה ולצעוק עליה שתפתח את הדלת. לבסוף, ניפצו השניים את דלת הזכוכית והחלו לברוח מהמקום. אזרחים שהתקבצו באזור תפסו את ד', שהפיל את שק התכשיטים, ועצרו אותו עד להגעת המשטרה.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהגישה עו"ד גססה כתבה: "המשיב ביצע את העבירות יחד עם אחר המצויד בנשק, באמצע לב עיר באור יום תוך איומים והפעלת אלימות כלפי עובדות החנות".

 

 

בידי הפרקליטות ראיות לכאורה להוכחת אשמתו ביניהן: הודעות עובדות החנות, הודעות עוברי אורח, תיעוד ממצלמות אבטחה בחנות, תיעוד ממצלמות אבטחה באזור, פרטי לבוש שנתפסו על גופו, דוחות פעולה של שוטרים שהשתתפו במעצרו וכן הודאתו.

עורך דין רומח שביט, צילום פרטי

עורך דין רומח שביט, צילום פרטי

סנגורו, עו"ד רומח שביט, מסר: "מבלי להמעיט ממעשה העבירה וחומרתה, סרטון מצלמות האבטחה וכתב האישום אינם חזות הכל ואינם משקפים את מה שהתרחש מאחורי הקלעים לפני ובזמן אמת. מרשי הינו בחור צעיר שנקלע לסיטואציה חריגה בעל כורחו ולא היה מעורב בתכנון העבירה, לא הצטייד בנשק, לא ידע על קיומו של נשק והדברים יוכחו במסגרת ההליך המשפטי. לא למותר לציין כי על פי הראיות מדובר בצעצוע. הגם שלכאורה הכל ידוע ומתועד למרשי עומדת חזקת החפות וכל הטענות בדבר ההסתבכויות הקודמות אינן רלוונטיות וקשורות לנסיבות חייו הקשות בין היתר על רקע התמכרותו לסמים. מרשי החל לפעול כדי לשנות מדרכיו החליט לקחת את עצמו בידיים במסגרת שחרורו האחרון ולהשתלב בגמילה אינטנסיבית הליך שנמנע ממנו למרבה הצער שלא באשמתו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר