אוטובוס של מטרופולין, צילום רגב כלף באדיבות מטרופולין
אוטובוס של מטרופולין, צילום רגב כלף באדיבות מטרופולין

חדשות טובות לתושבי נווה זמר: קו 54 יעבור בשכונה ללא תחנת קצה

חברת מטרופולין הודיעה על השינוי במסלול הקו, זאת לאחר תקופה ארוכה של שיחות בין החברה, התושבים ונציגי העירייה

פורסם בתאריך: 7.9.22 08:36

תושבי שכונת נוה זמר בעיר זכו לאחרונה לבשורות טובות ולהקלה משמעותית בנושא התחבורה אל השכונה וממנה: זאת בעקבות החלטת חברת מטרופולין לשנות את מסלול קו 54 של החברה, כך שהוא יעבור גם בתוך השכונה. הקו אמור לפעול לפי מסלולו החדש החל מה-18.9. בשורה לא פחות חשובה היא שלמרות השינוי לא תהיה תחנת קצה בשכונה והקו יסתיים בתחנת רכבת רעננה מערב.

הקו ייצא מתחנת הקצה ברחוב התדהר ובהמשך ייכנס צפונה לשכונת נווה זמר דרך רחוב אהוד מנור, ימשיך מערבה על דרך פרס ויחזור דרומה דרך רחוב נעמי שמר. קו 54 ימשיך במסלולו הקיים עד לתחנת רכבת רעננה מערב כאשר הקו נוסע גם במסלול ההפוך. פתרון זה הגיע לאחר כמה שנים של מאבק ובקשות מהציבור, שבו הייתה מעורבת גם העירייה. בסופו של דבר, נמצא פתרון מוסכם על העירייה, התושבים ומטרופולין, שלא כולל, כאמור, תחנת קצה בשכונת נוה זמר.

 

 

להלן רשימת התחנות המלאה של הקו: דפנה/התדהר 2. דפנה/דולב 3. קניון רננים/התעשייה 4. החרושת/המסגר 5. החרושת/ויצמן 6. החרושת/ויצמן 7. בורוכוב/ויצמן 8. ויצמן/יפה ירקוני 9. ויצמן/אהוד מנור 10. נעמי שמר/ויצמן 11. הנשיאים/וינגייט 12. אחוזה/עציון 13. בית לוינשטיין/אחוזה 14. תחנת רכבת רעננה מערב. בכיוון הנגדי מסלול הקו מתחיל בתחנת רכבת רעננה מערב ומסתיים בתחנה של דפנה/תדהר תוך שהוא עובר, כמובן, בכל תחנות שכונת נוה זמר.

מדוברות העירייה נמסר: "העירייה עמלה קשות במשך מספר שנים ומצאה פתרון לתחבורה ציבורית עבור התושבים. אנו מאמינים שהתחבורה הציבורית בשכונה תתרום רבות לניידות התושבים בשכונה, חיבור השכונה למרכז העיר ואזור התעשייה ותקדם תחבורה ירוקה בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר