מימין: מירב סולומון, קב"טית העירייה, חיים ברוידא, אסי זנזורי, מנהל סיירת הביטחון העירונית צילום דוברות העירייה
מימין: מירב סולומון, קב"טית העירייה, חיים ברוידא, אסי זנזורי, מנהל סיירת הביטחון העירונית צילום דוברות העירייה

בצל הסערה: אסף זנזורי, סגן מנהל יחידת האכיפה, מונה למנהל סיירת הביטחון

אחרי הסערה שעוררו פיטוריו של מנהל הסיירת, הוד וילנצ'וק, הודיעה העירייה כי סגנו אסף אלימלך יחליף אותו, אך אלימלך התפטר וזנזורי מונה לנהל את הסיירת

פורסם בתאריך: 20.2.23 08:24

כמה שבועות לאחר פיטוריו של מנהל סיירת הביטחון העירונית, הוד (הודי) וילנצ'וק הכריזה אתמול (יום ראשון) העירייה כי אסי זנזורי ימלא את מקומו של וילנצ'וק. יש לציין שלאחרונה התפטר גם סגנו של וילנצ'וק בסיירת, אסף אלימלך. זאת למרות שבהודעה קודמת אמרה העירייה כי אלימלך הוא זה שיפקד על הסיירת במקום וילנצ'וק. גורמים במערכת הפוליטית הביעו תקווה שהצעד הזה לא יפגע בניהול הסיירת.

במסגרת תפקידו יהיה זנזורי אחראי על מתן מענה ראשוני ומהיר של הסיירת לאירועים שונים בעיר, בשיתוף פעולה עם גופי החירום השונים והגורמים העירוניים, תוך מתן דגש על שירות מיטבי לתושב. זנזורי הוא בעל ניסיון עשיר של כ-20 שנה בתחום הביטחון, ובשלוש השנים האחרונות הוא מכהן בתפקיד סגן מנהל יחידת האכיפה העירונית בעירייה. בעירייה אומרים כי זנזורי הוא בעל היכרות מעמיקה עם צרכי הביטחון של העיר, והודות לכך תישמר הרציפות התפקודית המלאה של סיירת הביטחון.

דווקא עכשיו? "זהו אות קלון לעירייה, קיצוץ של הסיירת הוא פגיעה בביטחון של התושבים"

כאמור, זנזורי ימלא את מקומות של וילנצ'וק, ששימש כמנהל הסיירת ב-20 השנים האחרונות. וילנצ'וק הוא ממייסדי הסיירת ולקח חלק משמעותי בהפיכת הסיירת לפורצת דרך במתן שירות יוצא דופן לתושבי העיר, תוך טיפול באלפי מקרים ואירועים, ביניהם אירועי הצלת חיים, חילוצים, סיוע לאזרחים ועוד.

סיירת הביטחון של עיריית רעננה, הפועלת 24 שעות ביממה ומהווה כוח משמעותי באבטחת ביטחונם ושלומם של תושבי רעננה, רשמה לאורך השנים הישגים רבים בתפיסת חשודים בעבירות ביטחון, עבירות רכוש ועוד. צוותי הסיירים הם בוגרי יחידות קרביות ובעלי ידע נרחב בתחום הביטחון וההגנה, ובנוסף הסיירים בהכשרתם הם גם חובשים, ובכך מהווים את חוד החנית באירועים עירוניים רבים, הודות להגעתם למקום האירוע בדקות הראשונות תוך הענקת עזרה ראשונה מהירה ומצילת חיים בשטח.

 

 

כזכור, אחרי פיטוריו של וילנצ'וק נמתחה ביקורת על פיטוריו מצד גורמים שונים במערכת הפוליטית והציבורית בעיר והובעה דאגה כי העירייה מנסה לקצץ בסיירת ובתקציבה על חשבון ביטחונם של תושבי העיר. העירייה, מצדה, טענה אז כי וילנצ'וק אינו עובד עירייה וכי עלות שכרו לקופת העירייה גבוהה ביותר. בעירייה טענו שמדובר בצעד של חיסכון והתייעלות שלא יבוא על חשבון התושבים. מצד שני, כאמור, הובטח גם שאלימלך הוא שימשיך בתפקיד במקום וילנצ'וק על מנת לשמור על "הרציפות התפקודית" כדברי העירייה. אולם, בפועל, זה לא קרה. לדברי גורם פוליטי, בעירייה בכלל לא בדקו עם אלימלך את כוונותיו לפני שהודיעו שהוא יחליף את וילנצ'וק ולא היה להם מושג שהוא מתכוון להתפטר. לאור זאת, הם בחרו, בסופו של דבר, בזנזורי.

ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר: "שמירה על ביטחונם ושלומם של תושבי העיר הוא אחד מהנושאים המרכזיים בהם אנו פועלים. אנו מברכים את אסי על מינויו לתפקיד בסיירת, אשר לה חלק חשוב במערך הביטחון העירוני, ובטוחים כי רעננה תצא נשכרת מניסיונו המקצועי העשיר".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר