ונדליזם ליד החורשה על שם רועי חסן, צילום לינוי לוין גואטה
ונדליזם ליד החורשה על שם רועי חסן, צילום לינוי לוין גואטה

הוונדליזם וההצתות בפורים: המשטרה עיכבה לחקירה שישה נערים

בלשי הנוער ושוטרי תחנת כפר סבא עיכבו שישה חשודים בגילאי 15-19 תושבי רעננה והוד השרון, בחשד לביצוע הוונדליזם. בתום החקירה שוחררו החשודים למעצר בית

פורסם בתאריך: 23.3.23 08:14

המשטרה עיכבה השבוע לחקירה שישה נערים בחשד ששרפו פחי אשפה ומכולה בחג פורים האחרון בעיר רעננה.

מהמשטרה נמסר השבוע כי חוקרי תחנת כפר סבא פתחו בחקירה לפני כשבועיים עם קבלת דיווח על ונדליזם שבוצע ברעננה בערב חג פורים האחרון במהלכו הוצתו מספר פחי אשפה בעיר. לאחר איסוף ממצאים וראיות עיכבו לחקירה בלשי הנוער ושוטרי התחנה בעיר שישה חשודים בגילאי 15-19 תושבי רעננה והוד השרון, בחשד לביצוע הוונדליזם. בתום החקירה שוחררו החשודים למעצר בית.

כזכור לפני כשבועיים דיווחנו כאן על תלונות קשות של תושבים על ונדליזם והצתות בסמוך לגינה על שם רועי חסן ז"ל בשכונת שבזי בפורים. תושבים התלוננו כי למרות פניות רבות למוקד העירייה ולמרות שלמקום הגיעו גם כמה שוטרים, לא נעשה דבר נגד הנערים שהמשיכו להשתולל עד השעות המוקדמות של הבוקר. לצד ההשתוללות והוונדליזם בחורשה עצמה, דיווחו תושבים על סכנה גדולה כאשר צעירים הבעירו אש במספר נקודות על הכביש הצמוד לחורשה.

 

"זה היה אירוע צפוי וכולם יכלו לדעת שהוא יקרה", אמרה לפני כשבועיים לינוי לוין גואטה, אחת מתושבות השכונה. "אני אומרת שזה היה צפוי גם כי בשנה שעברה הייתה פה השתוללות של בני נוער בפורים. למרות זאת, לא נעשתה שום פעולת מניעה השנה, ולא רק זאת, אלא שהשאירו להם את האור דולק בכוונה, למרות שלרוב מכבים את האור בסביבות 23:00, 23:30 בלילה".

נציין עוד כי במועד פרסום הדברים, לפני כשבועיים, פנינו לעירייה לקבלת התייחסות לתלונות התושבים ולאירועים אך לא התקבלה כל התייחסות. אתמול הוציאה העירייה הודעה על פעילות המשטרה בנושא ועל חקירת ששת הנערים. בעירייה ציינו כי חקירת המשטרה נערכה בסיוע המערכות הטכנולוגיות שהציבה עיריית רעננה ברחבי העיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר