הלית עזר ימאל, מספר 3 ברשימת ביחד, צילום פרטי
הלית עזר ימאל, מספר 3 ברשימת ביחד, צילום פרטי

"קיבלנו רוח גבית עצומה": אבי יוסף הציג את מספר 3 ברשימתו

הלית עזר ימאל, חברת ועד שכונת נווה זמר, מצטרפת לרשימת "ביחד", ואומרת: "דריסת הרגל שלי ברשימה, מהווה הזדמנות לנציגות ליברלית נשית"

פורסם בתאריך: 10.8.23 07:41

הלית עזר ימאל, היא מספר 3 ברשימת ביחד בראשות עו"ד אבי יוסף. כזכור מספר 2 ברשימה היא אודליה כהן שינדורף. יוסף אמר על צירופה של עזר ימאל: "קיבלנו רוח גבית עצומה לקמפיין שלנו, כשהלית עזר ימאל הסכימה לבקשתי להצטרף כמס' 3 לרשימת "ביחד". הלית שייכת בדיוק לסוג הנשים שצריך בהנהגה הרעננית – דומיננטיות, אקטיביסטיות, עם מודעות חברתית עמוקה. הלית מקדמת יוזמות וסוחפת אחריה נשים ואנשים למען המטרה מבלי לתת לאף אתגר לעצור בעדה ובאה מחוץ לפוליטיקה המקומית הישנה. מה עוד אספר לכם עליה? הלית רעננית מילדות, אמא צעירה לשתי בנות בגיל הרך, בעלת תואר בכלכלה ומדעי המחשב, עסקה כעשר שנים בתפקידים בכירים בשוק ההון הישראלי, ובעלת רישיון לעסוק בניירות ערך. כאחת מהנשים הבודדות בכנסי השקעות ופיננסים, החשיבות לשוויון מגדרי וחיזוק מעמד האישה מהווה חלק בלתי נפרד ממנה.

 

יצוין כי עזר ימאל חברה בוועד שכונת נווה זמר ופעילה במסגרת הוועד לטובת השכונה והקהילה. היא יזמה והובילה את הקמת קהילת "שבת בשכונה" – קהילה שיתופית צומחת בת מאות משפחות, אשר פועלת במטרה לשמור על אורח החיים הליברלי, חיי הקהילה והתרבות בסופי שבוע בשיתוף התושבים.

עזר ימאל אמרה: "הקמת קהילת "שבת בשכונה" ופועלי לטובת הקהילה במסגרת הוועד, הביאו אותי להבנה שיש דברים שמעבר לשליטתנו. סדר העדיפויות והתקציבים נקבעים על ידי הנהגת העיר, ולא תמיד בהתאם לצרכי התושבים. לכן, כשהציעו לי להצטרף למקום 3 והריאלי לרשימה "ביחד" של אבי יוסף למועצה, הסכמתי לקבל הזדמנות זו. דריסת הרגל שלי ברשימה, מהווה הזדמנות לנציגות ליברלית, נשית, שתקדם ותעגן את זכויות הליברלים בעיר, את שוויון וקידום זכויות הנשים, ותעשיר את חיינו כזוגות צעירים ברעננה. מודל "שבת בשכונה" יכול וצריך להתרחב לשכונות נוספות, ולפעילויות מגוונות כמו, יצירת חיי פנאי ותרבות בסופש, ולרבות פרויקט נעים בסופ"ש, בהתאם לרצון התושבים. אנו, כתושבות.ים הצעירות.ים בעיר, אשר הקמנו כאן את משפחותינו, חייבות.ים לפעול לייצר את המציאות אשר מתאימה לנו. מציאות שתוכל לקיים את אורח החיים של כלל התושבים, ולפעול על פי העקרון האמיתי של חיה ותן לחיות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר