סגן ירון אליעזר צ'יטיז ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
סגן ירון אליעזר צ'יטיז ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

בוקר קשה שקורע את הלב: סגן ירון אליעזר צ'יטיז מרעננה נפל בקרבות ברצועת עזה

בוקר נוסף של חדשות עצובות וקשות: דובר צה"ל פרסם את שמותיהם של שלושה חללי צה"ל שנפלו בקרבות בצפון רצועת עזה. יהי זכרם ברוך

פורסם בתאריך: 27.12.23 08:31

בוקר קשה נוסף שקורע את הלב: דובר צה"ל פרסם הבוקר את שמותיהם של שלושה חללי צה"ל שנפלו אתמול בקרבות בצפון רצועת עזה. בהרוגים סגן ירון אליעזר צ'יטיז, בן 23 מרעננה. סגן ירון אליעזר צ׳יטיז ז"ל, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. בן 23 היה בנופלו. מדובר צה"ל נמסר כי "הודעה נמסרה למשפחתו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

מעיריית רעננה נמסר: "בלב שבור ובצער רב אנו מודיעים על נפילתו של בן רעננה, סגן ירון אליעזר צ'יטיז ז"ל בקרב בצפון רצועת עזה. סגן ירון אליעזר צ'יטיז ז"ל, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, בן 23 במותו, גדל והתחנך בעיר, והינו בוגר בית הספר יבנה וישיבת בני עקיבא. על מועד הלוויה ועל מסלול מעבר הארון, נמסור עם היוודע הפרטים. עיריית רעננה משתתפת בצערה הגדול של המשפחה. יהי זכרו ברוך".

ראש העירייה, חיים ברוידא: "מהימים הקשים שידעה העיר רעננה. אובדנם של שני בני העיר. הלב שבור על נפילתו של סגן ירון אליעזר צ'יטיז בקרבות בעזה. מלח הארץ הזאת. אנו מחבקים את המשפחה בשעתה הקשה. יהי זכרו ברוך".

אלו שמות החללים שפרסם דובר צה"ל הבוקר:

סגן ירון אליעזר צ’יטיז (Yaron Eliezer Chitiz), בן 23, מרעננה, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל אמש בקרב בצפון רצועת עזה.

סמ"ר איתי בוטון (Itay Buton), בן 20, מפתח תקווה, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל אמש בקרב בצפון רצועת עזה.

סמ"ר אפרים יכמן (Efraim Yachman), בן 21, מנווה דניאל, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל אמש בקרב בצפון רצועת עזה.

יהי זכרם ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחות.

אתמול פרסם דובר צה"ל כי בקרבות במרכז רצועת עזה נהרג סרן במילואים, שאול גרינגליק מרעננה. סרן גרינגליק ז"ל היה בן 26 במותו. לא מזמן הרשים רבים כשהשתתף במדים באודישן בכוכב הבא. הוא נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בהיתקלות מול מחבלים. באותה היתקלות נהרג גם רס"ן שי שמריז ז"ל ממרכז שפירא, מפקד פלוגה בגדוד 931, חטיבת הנח"ל. בקרב אחר במרכז רצועת עזה נפל אתמול רס"ר במילואים מאור לביא, בן 33 מסוסיא.

מאוחר יותר אתמול נמסרו פרטים על הלווייתו של סרן שאול גרינגליק ז"ל: ההלוויה תתקיים היום, יום רביעי, ט"ו טבת, תשפ"ד, 27.12.23, בשעה 13.00 בבית העלמין הצבאי ברחוב קלאוזנר. מסע ההלוויה יצא מבית המשפחה ברחוב רבוצקי 48 ב' בשעה 12.30 לערך ויעבור ברחובות הבאים: מרבוצקי – ימינה לרחוב ששת הימים, שמאלה לשברץ, ימינה לאחוזה, שמאלה לרחוב רמב"ם, ימינה לאוסטרובסקי, שמאלה לקלאוזנר.

תושבי רעננה מתבקשים לחלוק כבוד אחרון לגיבור ישראל, בעמידה עם דגלי ישראל לאורך מסע ההלוויה.

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר